فونیکسریمکسبهتام

احیا و راه‌اندازی ۳ خط مینی‌بوس در پایتخت

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران از احیا و راه‌اندازی ۳ خط مینی‌بوس در پایتخت خبر داد.

احیا و راه‌اندازی ۳ خط مینی‌بوس در پایتخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا،  پیمان سنندجی با اشاره به این‌که در روند نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده طی دو سال گذشته تمامی مینی‌بوس‌های پایتخت با ون و تاکسی جایگزین شدند گفت: با توجه به ظرفیت به وجود آمده برای تامین مینی‌بوس، احیا و راه‌اندازی خطوط مینی‌بوس شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.

    وی از شناسایی 48 خط مینی‌بوس در سطح شهر تهران خبر داد و تصریح کرد: 117 دستگاه مینی‌بوس خریداری‌شده در خطوط راه‌اندازی شده به‌کارگیری شده‌اند.
    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران 3 خط راه‌اندازی شده را در محورهای میدان شهید کلاهدوز - بلوار هجرت، میدان رسالت - کوهک، پایانه مترو وردآورد - دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد.
    سنندجی با بیان این‌که 13 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید خریداری‌شده در خط 1 و 7 سامانه‌ی اتوبوس‌های تندرو به‌کارگیری شده‌اند گفت: اتوبوس‌های تندرو نقش بسیار پررنگی در جابه‌جایی شهروندان دارند، به‌گونه‌ای که روزانه بیش از 300 هزار مسافر توسط خط 7 و 250 هزار مسافر به‌وسیله‌ی خط یک جابه‌جا می‌شوند.
    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران در ادامه به درخواست شهروندان مبنی بر فعال کردن سیستم‌های خنک‌کننده بی‌آرتی‌ها پاسخ داد و گفت: تمامی اتوبوس‌های دوکابین سامانه‌ی تندرو، مجهز به کولر و سیستم خنک‌کننده هستند و تنها ٧۰۰ دستگاه اتوبوس تک‌کابین در پایتخت کولر ندارند.
    براساس گزارش شهرنوشت،  سنندجی اضافه کرد: تمامی اتوبوس‌ها در ابتدای خط با کولر روشن حرکت می‌کنند، اما ممکن است در حین حرکت به دلیل فرسودگی و حجم فشار وارده، کولر آن خراب شود که در این موارد نیز نمی‌توان در لحظه اتوبوس را از خط خارج کرد و باید تا پایان خط ادامه مسیر داده و سپس از خط خارج شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط