فونیکسریمکسبهتام

تخلفات رانندگی با گشت های نامحسوس پلیس رصد می شود

عصر خودرو- تخلفات رانندگی در سطح شهر و جاده های کشور با رونمایی از خودروهای جدید و اضافه شدن آن به امکانات پلیس راهور، رصد می شود.

تخلفات رانندگی با گشت های نامحسوس پلیس رصد می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، رزمایش بزرگ گشت های نامحسوس پلیس راهور ناجا در 2 حوزه زمینی و هوایی با رونمایی از خودروهای جدید کنترل نامحسوس و پرواز بالگردها صبح امروز با حضور سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور و جمعی ازفرماندهان نیروی انتظامی در میدان صبحگاه دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.

    هدف از برگزاری این رزمایش تمرین روش های جدید کنترل نامحسوس پلیس راهور با استفاده از روش های نوین، استفاده از پهپادها و جایروپلن ها ناجا در سطح شهرها و جاده های کشور، ارتباط گشت های هوایی و ناوگان خودرویی جدید نامحسوس است.
    در اجرا و برگزاری این رزمایش بزرگ افسرانی از پلیس راهور ناجا که دوره های حقوق شهروندی اعم از تکریم ارباب رجوع، حقوق و تکالیف پلیس و شهروندان، برخورد جدی با تخلفات بویژه تخلفات حادثه ساز، امداد و نجات شامل خود امدادی و دگر امدادی را گذرانده اند، حضور داشتند که از این پس مقتدرانه در چارچوب قانون و مقررات تخلفات را رصد خواهند کرد.
    این افسران کار کشده و زبده همچنین آموزش های نحوه استفاده از تجهیزات الکترونیکی در اختیار تیم های گشتی کنترل نامحسوس از جمله (جی. پی. اس، دوربین خودرویی، دوربین البسه و دست افزار)، شیوه و نکات فنی رانندگی تدافعی، فرماندهی صحنه های سوانح و تصادفات رانندگی و نحوه عکسبرداری در صحنه تصادفات رانندگی و ترافیکی را گذرانده اند.
    ماموران کنترل نامحسوس متشکل از نخبه ترین افسران مجموعه راهنمایی و رانندگی هستند که پس از گذراندن آموزش های تخصصی لازم در این زمینه به خدمت گرفته شده اند.

    گشت های نامحسوس موظف شده اند زمانی که قصد متوقف کردن خودروی متخلفی را داشته باشند از چراغ گردان خودرو استفاده کرده و موظف به نشان دادن کارت شناسایی به راننده هستند.
    ماموران کنترل نامحسوس با لباس شخصی در خودروهای مدل بالایی که نشانه کوچکی از پلیس راهنمایی و رانندگی بر روی آنها حک شده با تردد در سطح شهرها و جاده های کشور به کنترل تردد ها و شناسایی رانندگان متخلف می پردازند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو