فونیکسریمکسبهتام

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد:

قتل پدر در تصادف ساختگی توسط فرزندانش

عصر خودرو- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدر یک خانواده در تصادفی ساختگی توسط فرزندانش به قتل رسید.

قتل پدر در تصادف ساختگی توسط فرزندانش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور کوزران به روانسر، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

    وی افزود: با حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی پیکان فاقد پلاک پس از زیر گرفتن عابری پیاده در حاشیه جاده اقدام به فرار می‌کند و فرد مصدوم نیز به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

    معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با بدست آمدن این اطلاعات، ماموران تحقیقات خود را ادامه داده و با کشف این موضوع که خودروی پیکان مذکور، شماره موتور و بدنه آن نیز پاک شده بوده به این یقین می رسند که سانحه رخ داده عمدی بوده است.

    این مسئول ادامه داد: پلیس در ادامه تحقیقات خود و حین بازجویی‌های صورت گرفته به 2 پسر مقتول که پس از وقوع حادثه به صورت ناگهان غیب شده بودند مشکوک و دستگیری آنها را در دستور کار قرار می‌دهد تا اینکه موفق به ردیابی هردو نفر در یکی از روستاهای اطراف شده و نسبت به دستگیری آنها اقدام می‌کند.

    سرهنگ آمویی تصریح کرد: این دو برادر پس از دستگیری و در بازجویی‌های انجام شده دچار تناقض گویی شده و در نهایت به قتل پدر خود با انگیزه به دست آوردن زمین‌های کشاورزی وی اعتراف می‌کنند.

    وی ادامه داد: یکی از این دو برادر پس از آنکه پدرش را به بهانه‌ای از منزل خارج و با خودروی خود به محور کوزران - روانسر منتقل کرده به بهانه خراب شدن وسیله نقلیه، وی را مجبور به پیاده شدن از خودرو می‌کند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از پیاده شدن فرد مقتول از خودرو، برادر دیگر که به فاصله کوتاهی از دیگری سوار بر پیکان فاقد شماره بوده پدرش را که در حاشیه جاده توقف کرده زیر گرفته و باعث مرگ وی می‌شود.

    وی در پایان ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای، گفت: این 2 برادر هم اکنون برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو