فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

اخذ وجه نقد در ایستگاه بی‌آر‌تی ممنوع است

شهروندان تخلفات را گزارش دهند

عصر خودرو- سنندجی درباره تجهیز اتوبوس‌های بی‌آر‌تی به سیستم اعلام صوتی ایستگاه‌ها و جک انتقال معلولان توضیحاتی داد.

اخذ وجه نقد در ایستگاه بی‌آر‌تی ممنوع است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در بین ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده از اتوبوس‌های تندرو در بین افراد جامعه از جایگاه خاصی برخوردار است به طوری که روزانه سفر‌های درون شهری بسیاری در بین خطوط 10 گانه اتوبوس‌های بی آر تی انجام می‌شود.

    این حجم استفاده از اتوبوس‌های درون شهری موجب شده است تکمیل و بهینه سازی زیر ساخت‌های آن همواره مورد توجه شرکت واحد اتوبوسرانی قرار بگیرد.

    یکی از این زیر ساخت‌ها تجهیز تمامی اتوبوس‌های بی آر تی به سیستم اعلام صوتی ایستگاه‌ها است تا به وسیله آن تمامی مسافران بتوانند همانند مترو از ایستگاه حاضر و ایستگاه بعد طول مسیر اطلاع پیدا کنند.

    پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  در این باره گفت: برابر استاندارد‌های موجود نصب و راه اندازی سیستم‌های اطلاع رسانی ایستگاه‌ها اعم از بر چسب راهنمای مسیر، اعلام صوتی ایستگاه‌ها و نمایشگر داخلی در سال‌های گذشته در دستورر کار شرکت واخد اتوبوسرانی قرار گرفته و اقدام‌های خوبی نیز انجام شده است.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: تجهیز تعداد زیادی از اتوبوس‌های بی‌آر‌تی به سیستم اعلام صوتی ایستگاه‌ها انجام شده است و در آینده‌ای نزدیک تمام اتوبوس‌های شاغل در خطوط 10 گانه بی‌آر‌تی به این سیستم تجهیز می‌شوند.

    سنندجی افزود: نصب مانیتور داخل اتوبوس‌ها نیز در دستور کار و در حال انجام است که این اقدام نیز گامی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان است.

    همچنین مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره خرابی دستگاه کنترل بلیط ایستکاه امانیه و اخذ وجه نقد در این ایستکاه از سوی مامور کنترل بلیط این ایستکاه گفت: خرابی دستگاه کنترل بلیط به‌صورت موقت و کوتاه مدت بود که به محض اطلاع خرابی دستگاه کنترل بلیط ایستگاه امانیه رفع شد.

    سنندجی تاکید کرد: ما با نصب برچسب‌هایی درون اتوبوس به مسافران اطلاع داده ایم که در صورت خرابی دستگاه کنترل بلیط سفر آن‌ها به صورت رایگان خواهد بود و اگر شهروندان مشاهده کردند مامور کنترل بلیط ایستگاهی وجه نقد از مسافران دریافت می‌کند، با تماس با سامانه 1888 مراتب را هرچه سریعتر با ذکر اطلاعات دقیق به سامانه اعلام کنندتا موضوع پیگیری شود.

    وی با اشاره به مناسب سازی ایستگاه‌ها و اتوبوس‌های بی‌آر‌تی برای افراد کم توان و معلولان گفت: تعداد زیادی از ایستگاه‌های بی آر تی برای افراد کم توان و معلولان مناسب سازی شده است و اتوبوس‌های این سامانه نیز به جک‌های انتقال افراد معلول نیز مجهز شده است.
     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو