فونیکسریمکسبهتام

وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو تذکر گرفت

عصر خودرو- نماینده مردم همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت، لزوم ساماندهی بازار خودرو و جلوگیری از افزایش لجام‌گسیخته قیمت خودروها را متذکر شد.

وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو تذکر گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 30 تیر 98) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

    شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد که عدم نظارت بر قیمت‌گذاری کالاهای اساسی موجب تضییع حقوق مردم و منابع ملی شده است.

    سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به وزیر نیرو عنوان کرد که علت عدم مدیریت علمی بر منابع آب و برق چیست؟ و همچنین در تذکر دیگری به وزیر نیرو خواستار جلوگیری از به کارگیری بازنشستگان شد و عنوان کرد که این کار برخلاف قانون عدم به کارگیری بازنشستگان است.

    احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور جدی جهت تأمین نیروهای لازم برای جانبازان قطع نخاعی و همچنین پدر و مادران شهدایی که شدیدا نیاز به حمایت دارند، شد.

    سکینه الماسی نماینده مردم عسلویه در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد که دلایل عدم شفافیت درآمد و هزینه‌کرد موقوفه زائر حسین ریزی به عنوان یکی از پردرآمدترین موقوفات استان بوشهر چیست و در تذکر به وزیر نیرو عنوان کرد که چرا خط لوله انتقال آب تنها به منظور مصارف صنعتی پالایشگاه فجر جم در حال اجرا است و در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا پالایش‌های لازم زیست‌محیطی و اقدامات جدی برای جلوگیری از آلودگی منابع آبهای شرب و زیرزمینی دشت ریز بر اثر رهاسازی پساب‌های شیمیایی شرکت پالایشگاه گاز فجر جم صورت نمی‌گیرد؟

    مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد که چرا برای توزیع اعتبارات فرهنگی بین شهرستان‌های مختلف شاخصی وجود ندارد و در خصوص عدم توجه به مسائل فرهنگی شهرستان‌ها به وی تذکر داد.

    امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت، لزوم ساماندهی بازار خودرو و جلوگیری از افزایش لجام‌گسیخته قیمت خودروها را متذکر شد.

    مسعود رضایی نماینده مردم شیراز به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لزوم پیگیری جدی در خصوص پرداخت حقوق و کسروات معوقه بازنشستگان تذکر داد.

    عین‌الله شریف‌پور نماینده مردم ماکو در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد که چرا با گذشت چهار ماه از اجرای بودجه سال 98 هنوز آئین‌نامه تبصره 11 بند «د» بودجه مربوط به عوارض خروج از کشور تدوین و ابلاغ نشده است.

    علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس‌جمهور، بر سرعت‌بخشی به اجرای کامل قانون جامع حمایت از معلولین در سراسر کشور تأکید کرد و در تذکری به وزیر ارتباطات عنوان کرد که علت استقبال و افزایش استفاده از وی‌پی‌ام و فیلترشکن در کشور چیست؟ حق دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات را جامع و بدون تبعیض اجرا کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو