فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۶۵۸»

صدور کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروندی در دست پیگیری است

عصر خودرو- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت: صدور کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروندی از سوی استانداری خوزستان و شرکت متبوع در دست پیگیری است.

صدور کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروندی در دست پیگیری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، نعمت ا... نجفی  افزود:هنوز مجوزی برای صدور کارت سوخت برای حدود 140 هزار دستگاه خودرو پلاک اروندی که در خوزستان تردد می کنند داده نشده است.
    وی با اشاره به نگرانی دارندگان پلاک اروندی ابراز امیدواری کرد پیگیری و رایزنی ها به نتیجه برسد و این خودروها بتوانند صاحب کارت سوخت شوند.
    خودروهای پلاک اروندی در هیچ دوره ای موفق به دریافت کارت سوخت و استفاده بنزین سهمیه ای نشده اند و این خودروها که از طریق گمرک منطقه آزاد اروند وارد کشور شده اند از سهمیه آزاد بنزین استفاده کرده اند.
    مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) با اشاره به اینکه از 20مرداد 1398 عرضه بنزین در سراسر کشور با کارت سوخت انجام می شود افزود: همه مالکان خودروها و موتورسیکلت ها از کارت شخصی خود برای دریافت سوخت استفاده کنند.
    نجفی گفت: تعدادی از صاحبان خودروها در برخی شهرها برای  سوخت گیری با کارت شخصی خود با پیام خطا (error) رو به رو می شوند که برای رفع نقص به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرده و یا با مرکز پاسخگویی 09627 تماس بگیرند.
    وی ادامه داد: کسانی که هنگام سوخت گیری با کارت سوخت هوشمند شخصی رمز خود را فراموش کرده اند با استفاده از چهار رقم آخر (سمت راست) شماره ملی فردی که کارت سوخت به نام او صادر شده به عنوان رمز کارت اقدام کرده در غیر این صورت به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خوزستان برای رفع ایراد احتمالی مراجعه کنند.
    مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان(اهواز) از عموم شهروندان خوزستانی خواست با توجه به شدت گرما به هیچ وجه در منازل خود بنزین نگهداری نکنند تا شاهد حوادث ناگوار و غیرقابل جبران نباشیم.
    طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران عرضه بنزین تنها با کارت سوخت و بدون محدودیت در همه جایگاه ها انجام می شود.این طرح با هدف مدیریت بهتر مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق آن صورت می گیرد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو