فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

۲ ساله شدن معاینه فنی خودروها سبب تشدید آلودگی هوا می‌شود

عصر خودرو- ۶ سال پیش در چنین روزی مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه در تمام دنیا با وجود خودروهای باکیفیت و استاندارد بالا، سالی یکبار خودروها مورد معاینه فنی قرار می گیرند گفت: ما باید از تجربه دنیا و کشورهای پیشرفته بهره مند شویم و تصمیمات خلق الساعه نگیریم.

۲ ساله شدن معاینه فنی خودروها سبب تشدید آلودگی هوا می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» ،یوسف رشیدی آن زمان با بیان اینکه قانون معافیت 5 ساله خودروها از دریافت معاینه فنی عقبگردی در حوزه محیط زیست کشور بود گفت: خودروهایی که بیش از 5 سال از عمرشان می گذرد، هم اکنون موظف هستند سالانه یکبار به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند،اما با مطرح شدن طرح جدید مبنی بر معافیت 3 ساله خودروهای نو و 2 ساله شدن معاینه فنی برای سایر خودروها وضعیت بدتر خواهد شد و این طرح نیز اصلا قابل قبول و کارشناسی نیست.

    http://www.asrekhodro.com/News/33385

    فرانسه بازنده اصلی تحریم های آمریکا علیه صنعت خودرو ایران
    6 سال پیش در چنین روزی   سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به قربانی شدن صنعت خودروسازی فرانسه از تحریم‌های آمریکا علیه صنعت خودرو ایران، گفت: فرانسه با تحریم صنعت خودروسازی ایران نه‌تنها از بازارهای کشورمان محروم شده، بلکه بازارهای دیگر کشورهای مرتبط با ایران را نیز از دست داده است.

    http://www.asrekhodro.com/News/33380

    مهمترین چالش‌های‌ خدمات پس از فروش خودروهای سنگین
    6 سال پیش در چنین روزی محمدجواد طلا در نشستی خبری اظهار کرد: کمبود شدید نقدینگی مهم‌ترین چالش اصلی صنعت خودرو در حوزه‌های مختلف آن است.

    وی با بیان اینکه باید تدابیری اندیشیده شود که منابع ارزی لازم برای واردات اختصاص یابد، خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای سنگین با توجه به تیراژ پایین خودروهای تولیدی، امکان داخلی‌سازی بسیاری از قطعات وجود ندارد.

    http://www.asrekhodro.com/News/33367

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو