فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۶۸۳»

خبر جدید درباره کارت سوخت

عصر خودرو- رئیس پلیس فتا استان البرز به متقاضیان کارت سوخت توصیه کرد که برای درخواست این کارت ازطریق مجاری رسمی اقدام کنند.

خبر جدید درباره کارت سوخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  «طبق اعلام قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران عرضه بنزین در جایگاه‌های برخی استان‌ها مانند البرز از تاریخ بیستم مرداد ماه امسال فقط با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو، امکان‌پذیر خواهد بود.»

    لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت در کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرا می‌شود.

    سرهنگ محمد اقبالی افزود: برخی برای کلاهبرداری اینترنتی به ارسال پنل‌های پیامکی با موضوع نام نویسی برای کارت سوخت روی آورده‌اند که مردم فریب این افراد را نخورند.

    کلاهبردان با ارسال پیامکی با عنوان‌های مختلف و ارائه آدرس‌های کاذب برای ثبت نام کارت سوخت درفرصت باقیمانده، مسیری برای کلاهبرداری گشوده‌اند که پس از ورود کاربران به آدرس و درگاه فیشینگ اقدام به برداشت از حساب آنها می‌کنند.

    هموطنان در صورت مشاهده چنین پیامک هایی، برای اطمینان از صحت و سقم محتوای پیامک‌های ارسالی موضوع را از طریق منابع و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

    اقبالی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش شگرد کلاهبرداری‌های اینترنتی، آموزش خانواده‌ها در موضوعات جرایم سایبری ضرورت دارد.

    هموطنان می‌توانند از طریق راه ارتباطی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از آخرین هشدارهای سایبری و روش‌های پیشگیری از سایر جرائم مطلع شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط