فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۶۹۲»

توزیع و تحویل روزانه ۴۰ هزار کارت سوخت توسط پست

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از توزیع و تحویل روزانه ۴۰ هزار کارت سوخت خبر داد و گفت:‌ نقص نشانی و همراه نداشتن مدارک هویتی مالک و کارت خودرو، توزیع کارت سوخت را مشکل کرده است.

توزیع و تحویل روزانه ۴۰ هزار کارت سوخت توسط پست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، حسین نعمتی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه هر روز تعداد کارت سوخت جدید یا به اصطلاح «نو شماره» برای توزیع و تحویل به شرکت پست ارائه می‌شود،‌ اکنون بالای یک میلیون کارت سوخت جدید و قدیمی در باجه‌های پست وجود دارد.

    وی افزود:‌ مسئولیت توزیع کارت سوخت بر عهده شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران است اما با قراردادی که بین این شرکت و پست منعقد شده، پست با عددی توافقی و پایین‌تر از مرسولات دیگر، توزیع کارت سوخت را انجام می‌دهد.

    نعمتی با بیان اینکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بابت تولید کارت سوخت هزینه‌ای 10 هزار تومانی از مردم می‌گیرند، ‌تاکید کرد: ‌این پول توسط پست اخذ شده و عینا به حساب دولت واریز می‌شود.

    وی مهمترین دلیل معطلی این تعداد کارت سوخت در باجه‌های پست را عدم الزام استفاده از کارت سوخت دانست و گفت:‌ از همین رو مردم نیازی به کارت احساس نمی‌کردند و حاضر به پرداخت 10 هزار تومان و زمان گذاشتن برای دریافت کارت خود نبودند و کارت‌ها در باجه معطله شرکت پست ماند.

    معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: ‌از آنجا که هزینه زیادی برای تولید این کارت‌ها صورت گرفته بود اقدام به ابطال آنها نکردیم اما به دلیل طولانی شدن پروسه توزیع، ‌در اغلب موارد آدرس مالکان تغییر کرده بود اما تلاش کردیم با بروزرسانی اطلاعات، کارت را به دست صاحبان آن برسانیم.

    وی افزود:‌ در تلاشیم شرایط را تسهیل کنیم و کارت‌ها در چرخه توزیع باشد؛ شهروندان نیز می‌توانند کارت را از طریق سامانه پست رهگیری کرده و بر اساس آن به باجه و آدرس اعلام شده مراجعه و کارت را دریافت کنند.

    از 20 تیرماه طبق اعلام وزارت نفت، در کلیه جایگاه‌های توزیع بنزین و سوخت در ایران استفاده از کارت سوخت الزامی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو