فونیکسریمکسبهتام

حرکت گروه خودرویی رو دست‌اندازهای تالار شیشه‌ای

عصر خودرو- نمادهای گروه خودرویی در هفته سوم مرداد ماه نوسانات رشدی را تجربه کردند و گزارشات و مسائل بنیادی مربوط به نمادهای این گروه خبرهای مطلوبی مبنی بر بهبود شرایط را نشان نمی‌دهد.

حرکت گروه خودرویی رو دست‌اندازهای تالار شیشه‌ای
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، در سومین هفته مرداد ماه شاهد رشد اندک در معاملات گروه خودرویی بودیم و گزارشات و مسائل بنیادی مربوط به نمادهای این گروه خبرهای مطلوبی مبنی بر بهبود شرایط را نشان نمی‌دهد.

     
    به علاوه گروه خودرویی تحت تاثیر اینکه برخی از نمادها خبرهای تازه‌ای را منتشر کردند، رشد قیمت کمتر و نوسانات قابل ملاحظه ای را تجربه کردند؛  پیش بینی می‌شود در هفته‌های آتی روند نوسانی بر معاملات این گروه حاکم باشد.
     
    بررسی دقیق‌تر 5 نماد از گروه خودرویی به شرح زیر است:


    *سایپا (خساپا)

    سهام گروه سایپا در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از 4 هزار و 46 سهم در ابتدای هفته به 5 هزار و 446 سهم صعود کرد و حجم از 57 میلیون و 809 سهم با کاهش به 89 میلیون و 42 سهم رسید.

    درصد تغییرات قیمت پایانی در ابتدای هفته با مثبت 0.6 درصدی روبرو شد که این روند در پایان به منفی 3.25 درصدی رسید.
     
    //

    *ایران خودرو (خودرو)

    سهام گروه ایران خودرو در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از یک هزار و 605 سهم در ابتدای هفته به یک هزار و 498 سهم کاهش یافت و حجم از 11 میلیون و 9 سهم با رشد به 12 میلیون 531 سهم رسید.

    درصد تغییرات قیمت پایانی در ابتدای هفته با روند صعودی 1.66 درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته به رقم منفی 2.47 درصدی رسید.
     
    //

    *زامیاد (خزامیا)

    سهام گروه زامیاد در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت یک هزار و 773 سهم در ابتدای هفته به یک هزار و 813 سهم افزایش یافت و حجم از 27 میلیون و 502 سهم با روند صعودی به 28 میلیون 725 سهم رسید.

    درصد تغییرات قیمت پایانی در ابتدای هفته با روند مثبت 2.2 درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته به رقم منفی 3.29 درصدی رسید.
     
    //

    *پارس خودرو (خپارس)

    سهام گروه پارس خودرو در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و تعداد آن از 2 هزار و 26 سهم در ابتدای هفته به 9 هزار و 40 سهم افزایش یافت و حجم آن نیز از 30 میلیون و 62 سهم با رشد به 219 میلیون و 434 سهم رسید.

    درصد تغییرات قیمت پایانی در ابتدای هفته با روند مثبت 1.3 درصدی روبرو شد که این روند در پایان هفته به رقم مثبت 1.36 درصدی رسید.
     
    //

    *گروه بهمن (خبهمن)

    سهام گروه بهمن در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و سهم در ابتدای هفته از 296 واحدی در پایان هفته با اُفت به رقم 236 واحدی رسید، همچنین حجم از 3 میلیون و 769 با کاهش به 3 میلیون و 604 سهم رسید.

    درصد تغییرات قیمت پایانی در ابتدای هفته با روند مثبت 1.59 درصدی روبرو شد که این روند در پایان هفته به کاهش 1.46 درصدی رسید.
     
    //

    برای دو گروه سهام گروه سایپا دیزل و سهام گروه ایران خودرو دیزل در هفته جاری مورد معامله قرار نگرفت.

    در همین رابطه ، همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان بیان کرد: گروه خودرویی تحت تاثیر اینکه برخی از نمادها خبرهای تازه‌ای را منتشر کردند، رشد قیمت کمتر و نوسانات قابل ملاحظه ای را تجربه کردند.

    وی در ادامه افزود: گروه خودرویی همچنان با مشکلات بنیادی دست و پنجه نرم می‌کند و معاملات آن‌ها در حاشیه بازار قرار دارد.
     
    کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه گروه خودرویی نوسانات رشدی را تجربه کردند، گفت: در سومین هفته مرداد ماه شاهد رشد اندک در معاملات این گروه بودیم؛ گزارشات و مسائل بنیادی مربوط به نمادهای این گروه خبرهای مطلوبی مبنی بر بهبود شرایط را نشان نمی‌دهد.
     
    دارابی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در هفته های آتی روند نوسانی بر معاملات گروه خودرویی حاکم باشد.
    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو