فونیکسریمکسبهتام

راه کار امداد خودرو ایران برای جلوگیری از فعالیت امداد خودروهای تقلبی

عصر خودرو- شرکت امداد خودرو ایران را می توان جز آن بخشی از شرکت های مرتبط با صنعت خودرو دانست که به لطف برنامه ریزی های بلند مدت توانسته اقدامات قابل توجهی را بخش امداد داشته و به جرات به عنوان یک شرکت پیشرو در کشورمان قابل اشاره است.

راه کار امداد خودرو ایران برای جلوگیری از فعالیت امداد خودروهای تقلبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، یکی از اقدامات قابل بررسی این شرکت کارت امداد سایر است که با هدف آسایش خیال دارندگان به خصوص محصولات ایران خودرو و همچنین جلوگیری از کلاه برداری هایی که در چند سال اخیر بسیار هم افزایش داشته است راه اندازی شده است.
    در سال های اخیر کم نبوده مواردی که کلاهبرداران با دادن وعده های دروغین و با جلب اعتماد مردم و با استفاده از نام هایی مانند امداد خودرو سراسری و یا مشابه امدادخودروهای شناخته شده در کشور به دنبال کلاهبردای از افردای هستند که شاید اطلاعات زیادی در این زمینه ندارند.
    در این طرح امداد خودرو مجموعه خدمات پایه ای با عنوان اشتراک امدادسیار با قیمت 154 هزارتومان برای همه محصولات سواری گروه صنعتی ایران خودرو فروخته می شود که مزایای  زیادی مانند پاسخگویی 24 ساعته و راه اندازی تلفنی از طریق تماس با 096440 اشاره را در اختیار خریداران قرار می دهد.
    از سوی دیگر حمل رایگان خودرو متوقف بطور نامحدود برای مشتریان ،انتقال رایگان سرنشینان خودرو در جاده های بین شهری تنها بخشی از خدماتی است که شرکت امداد خودرو ایران در این طرح انجام می دهد.
    همچنین  می توان به اعزام رایگان امدادگر بصورت شبانه روزی جهت خدمات امدادی در سراسر کشور و اینکه اگر خودرویی هم  به دلیل اتمام سوخت در میان راه متوقف شده باشد سوخت خودرو در محل توقف مشتری با دریافت هزینه بنزین برای مشتریان تامین می کند به عنوان بخش کوچکی از اقدامات امداد خودرو ایران در این طرح اشاره کرد.
    امداد خودرو ایران در ضن اعلام کرده است اجرت و هزینه قطعه تعمیرات امدادی در بازه گارانتی رایگان و در بازه غیر گارانتی طبق تعرفه شرکت ایساکو برای مشتری محاسبه می شود.
    تنظیم باد چرخ و پنچر گیری در محل  تامین و تعویض رینگ و لاستیک زاپاس ( سایز 14 و 15 ) طبق تعرفه برای مشتریان توسط نیروهای امداد  نیز در این طرح انجام می شود.
    امداد خودرو اعلام کرده است مشتریان محترم می توانند جهت خرید اشتراک امداد سیار از طریق تماس با 096440 زیر کلید 3 و همچنین وب سایت www.096440.ir  اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط