فونیکسریمکسبهتام

وزیر صنعت:

تعهدات معوق خودروسازان تا پایان سال به روز می‌شود

عصر خودرو- وزیر صنعت با اعلام اینکه مردم از عملکرد خودروسازان ناراضی هستند، گفت: به طور قطع تا قبل از پایان سال تعهدات معوق به روز خواهد شد.

تعهدات معوق خودروسازان تا پایان سال به روز می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رضا رحمانی در بازدید سرزده از خطوط تولید ایران خودرو، این خودروساز  را مکلف به انجام تعهدات به مشتریان کرد و گفت: مردم از عملکرد خودروسازان ناراضی هستند؛ پس باید از همین امروز مسیر جدید را آغاز کنید و با برنامه زمان‌بندی به انجام تعهدات اقدام کنید.

    وی با بیان اینکه با بازدیدی که از ایران خودرو داشتم، نگرانی از بابت انجام تعهدات وجود ندارد، افزود: به طور قطع تا قبل از پایان سال تعهدات معوق به روز خواهد شد؛ ضمن اینکه تکمیل خودروهای کف پارکینگ، افزایش تیراژ تولید، افزایش عمق ساخت داخل و فروش اموال مازاد نیز از محورهای اصلی ایران خودرو است؛ البته مبنا بر این است که اموال و املاک غیرتولیدی هر چه سریع تر واگذار شوند و  این سیاستی است که مطلقا برای اجرای آن کوتاه نمی‌آییم.

    رحمانی یکی دیگر از محورهای مورد نظر را اصلاح رابطه میان ایران خودرو و قطعه سازان عنوان کرد و گفت: باید قطعه سازان احساس کنند که عضو یک خانواده هستند. باید این رابطه طبق اصول و قواعدی تنظیم شود تا دو طرف به راحتی بتوانند مسایل و مشکلاتشان را حل و فصل کنند.

    وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت با تاکید بر استفاده از استارت آپ ها در صنعت خودرو گفت: باید با استفاده از فکر شرکت های استارت آپ در حوزه های مختلف از جمله تامین مالی تحول ایجاد کرد.

    وی افزود: در صنعت خودرو ظرفیت هایی وجود دارد که در هیچ جای دیگری نیست، باید دیدگاه‌هایمان عوض شود.

    رحمانی با بیان این که با تمام توان در زمینه های مختلف از صنعت خودرو کشور حمایت خواهیم کرد گفت: نیروهای متخصص در رده های مختلف در ایران خودرو حضور دارد که عملکرد آنان به ویژه در تکمیل خودروهای ناقص قابل تقدیر است.

    وی همچنین افزود: موضوع کاهش هزینه در سازمان باید با ساز و کارهایی مانند نظام پیشنهادات دنبال شود.

    رحمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حفظ تولید موجود گفت: حفظ تولید با توجه به ارتباط با حفظ اشتغال کشور کاری جهادی است.

    وی در ادامه ضمن تقبیح فساد در سیستم گفت: اگر قرار بر وجود کار ناسلامت باشد شخصا با آن مقابله و برخورد می کنم؛ تولید مقدس و بسیار ارزشمند است؛ ولی اگر کسی در جایی سوءاستفاده می کند باید جلوی آن گرفته شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو