فونیکسریمکسبهتام

آمار فروش بنز و ب‌ام‌و تا نیمه ۲۰۱۹

کدامیک بیشتر فروختند؟

عصر خودرو- بنز و ب‌ام‌و رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و این دو خودروساز آمار فروش خود را تا نیمه سال ۲۰۱۹ منتشر کرده‌اند.

آمار فروش بنز و ب‌ام‌و تا نیمه ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش‌نیوز ، مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و هر دو آمار فروش را تا نیمه سال 2019 منتشر کردند بنابراین زمان آن فرا رسیده که نگاهی به وضعیت فروش و رقابت بین این دو غول خودروسازی آلمانی داشته باشیم. طبق آمار منتشر شده ب‌ام‌و تعداد یک میلیون و 75 هزار و 959 دستگاه خودرو در نیمه اول سال 2019 به فروش رسانده است. این اعداد نشان‌دهنده رشد 1.6 درصدی فروش این برند نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است. در همین حال مرسدس‌بنز رقم یک میلیون و 134 هزار و 729 هزار دستگاه را به ثبت رسانده است که همین نشان‌دهنده میزان فروش بیشتر بنز است. بر اساس همین آمار و ارقام بنز توانسته 58 هزار و 770 دستگاه خودروی بیشتر به فروش برساند.

    لازم به ذکر است که آئودی نیز به عنوان یکی از خودروسازان مطرح آلمانی در همین بازه زمانی تعداد 906 هزار و 200 دستگاه خودرو فروخته است. شاید با خود فکر کنید که برند مرسدس‌بنز توانسته کاملا گوی رقابت را از ب‌ام‌و بدزدد و در صدر جدول قرار گیرد اما اینگونه نیست. اگر شرکت‌های زیرمجموعه ب‌ام‌و یعنی مینی، رولزرویس و موتورسیکلت‌سازی را نیز حساب کنیم آمار فروش به یک میلیون و 252 هزار و 837 دستگاه می‌رسد. در همین وضعیت مرسدس‌بنز با زیر مجموعه‌های خود یعنی مایباخ و اسمارت به رقم یک میلیون و 195 هزار و 47 دستگاه دست یافته که با توجه به این آمار ب‌ام‌و شرایط بهتری دارد. بر همین اساس می‌توان گفت به صورت کلی برند ب‌ام‌و شرایط بهتری نسبت به بنز دارد اما به صورت خاص، فروش مدل‌های مرسدس‌بنز تاکنون بیشتر از مدل‌های ب‌ام‌و بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم