فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مسافری:

۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای ایام اربعین آماده شد

قیمت بلیت اتوبوس گران نمی‌شود

عصر خودرو- عامری گفت: ۱۵ هزار و ۵۰۰ هزار اتوبوس با صندلی‌های ۲۵ نفره تا ۳۵ نفره امسال آماده پذیرایی از زائران در ایام اربعین است.

۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای ایام اربعین آماده شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  احمدرضا عامری مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مسافری  با بیان اینکه 15 هزار و 500 دستگاه اتوبوس فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد، گفت: در ایام اربعین تمامی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فعال است و متناسب با نیاز متقاضیان اتوبوس‌ها را در ایام اربعین در اختیار مسافران قرار می‌دهیم.

    او با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال تعداد زائران نسبت به سال گذشته افزایش یابد، گفت: هم اکنون هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس نداریم و تصمیم قطعی در این زمینه هنوز گرفته نشده است.

    عامری تصریح کرد: مشکل کمبود لاستیک و لوازم یدکی در بخش ناوگان حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد و امیدواری مسئولان سازمان راهداری پیش از آغاز اربعین این کمبود را جبران کنند.بیشتر بخوانید: تسریع خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی/خدمات جاده‌ای و تسهیلات در پایانه‌های مرزی افزایش یابد
    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافری بیان کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز و گران شدن لاستیک و قطعات یدکی، اما ناوگان حمل نقل جاده‌ای تمایلی به گران کردن نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین ندارد چرا که باعث کاهش مسافر در این ایام می‌شود.

    او اظهار کرد: تمامی صندلی‌های اتوبوس‌های فعال در این بخش 25 نفره، 30 نفره و 43 نفره است و سعی خواهم کرد نیاز تمامی زائران را در این ایام تامین کنیم.

    عامری توضیح داد: 4 پایانه مرزی در این ایام پذیرای زائران است و تمامی زیرساخت‌های جاده‌ای و همچنین حمل و نقلی برای پذیرایی در این ایام آماده ارائه خدمت به مسافران هستند.

    گفتنی است امسال پیش بینی می‌شود تعداد زائران اربعین در مقایسه با سال گذشته افزایش 2 برابری داشته باشد و به گفته مسئولان این بخش چند منطقه هاب برای تسهیل در رفت و آمد زائران در مناطق جنوبی و غربی کشور در نظر گرفته شده است همچنین پیشبینی می‌شود امسال ناوگان حمل و نقل ریلی و ناوگان حمل و نقل هوایی ظرفیت‌های خود را برای پذیرایی از زائران افزایش دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو