فونیکسریمکسبهتام

مدیر پروژه محصولات شیلر اعلام کرد؛

بهمن دیزل هیچ تعهد معوق و مشکلی براى ارائه محصول ندارد

داخلى سازى ٥٩درصدى کامیونت و ٥٥درصدى مینى بوس شیلر

عصر خودرو- مدیر پروژه شیلر گفت: بهمن دیزل به عنوان یک شرکت موفق واگذار شده به بخش خصوصى، هیچ تعهد معوق و مشکلى براى ارائه محصولاتش ندارد.

بهمن دیزل هیچ تعهد معوق و مشکلی براى ارائه محصول ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین ، کمالى امروز در مراسم رونمایى از محصولات شیلر درباره جزییات دو محصول جدید بهمن دیزل توضیح داد: کامیونت و مینى بوس شیلر دو محصول جدید گروه بهمن هستند، این دو محصول سال گذشته آماده ارائه به بازار بودند اما حساسیت مدیران گروه به تست بیشتر خودرو در همه شرایط اقلیمى بود، از این رو شیلر با گذراندن انواع تست ها در حال حاضر آماده عرضه به بازار با مناسب ترین قیمت است.

    کمالى درباره جزییات کامیونت شیلر افزود: این محصول با در نظر گرفتن تمام شرایط پلتفرم قواى محرکه انجام شده است، براى این محصول گیربکس ٦تنى انتخاب کردیم، محور عقب مجهز به فنر تخت ١٢لایه و محور جلو ٦لایه است.

    او افزود: استفاده از استیلایزر جلو و عقب در شاسى، سیستم ترمز بادى، ابعاد قابل قبول براى انواع کاربرى، حداقل شعاع گردش ٦.٤٥مترى و وزن کم از جمله خصوصیات اصلى این خودرو است.

    کمالى درباره مینى بوس شیلر نیز توضیح داد: مینى بوس شیلر داراى فنربندى نرم، سیستم گرمایشى و سرمایشى مطلوب، ظرفیت باک ١٢۰لیترى، قابلیت ٦.٤٥متر شعاع گردش و مجهز به میل تعادل جلو عقب است.

    مدیر پروژه شیلر با بیان اینکه ٥٩درصد کامیونت و ٥٥درصد مینى بوس شیلر داخلى سازى شده گفت: این موضوع دست ما را باز گذاشته تا در شرایط سخت به تعهداتمان عمل کنیم، البته بهمن دیزل هیچ گونه تعهد معوق و مشکلى در ارائه محصولاتش ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط