فونیکسریمکسبهتام

نرخ خودرو در بازار امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸ ؛

ثبات قیمت خودروها در بازار

عصر خودرو- پراید ۱۱۱ امروز حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و به ۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت پراید ۱۳۱ در بازار مثل هفته گذشته ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و حدود چهار میلیون بیشتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ هم حدود شش میلیون تومان بالاتر از قیمت کارخانه ایستاده و ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. امروز سمند LX در بازار حدود ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است، اما سمند EF۷ از این روند پیروی نمی‌کند و همچنان مثل روز‌های گذشته با قیمت ۷۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

ثبات قیمت خودروها در بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرارو ، امروز محصولات سایپا سر جایشان ایستاده‌اند و ایران خودرویی‌ها رفتار دوگانه دارند. بعضی کاهش قیمت و بعضی افزایش قیمت را در پیش گرفته‌اند. از طرف دیگر قیمت انواع جک از سری محصولات کرمان موتور در مدار گرانی و قیمت انواع MVM از سری محصولات مدیران خودرو در مدار ارزانی قرار دارند.
     
    قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز یکشنبه 31 شهریور 98
     
     محصولات سایپا امروز تغییر قیمت چندانی ندارند.  تیبا صندوق‌دار امروز روی قیمت 48 میلیون تومان ایستاده و حدود پنج میلیون بالاتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. اختلاف قیمت بازار و کارخانه در مورد تیبا 2 کمتر است. طوری که این محصول در کارخانه سایپا 51 میلیون و 600 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود، اما در بازار یک میلیون و 400 هزار تومان گران‌تر یعنی 53 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. ساینا بر خلاف دیگر محصولات پرفروش سایپا، در بازار ارزان‌تر از کارخانه فروخته می‌شود. طوری که قیمت این محصول در بازار حدود دو و نیم میلیون کمتر از قیمت کارخانه و حدود 53 میلیون و 500 هزار تومان است.
     
    قیمت روز پراید امروز یکشنبه 31 شهریور 98
     
    پراید هاچ‌بک یا همان سایپا 111 تنها تغییر قیمت در بین محصولات سایپا را رقم زده، اما این تغییر به نفع مشتریان نیست. طوری که پراید هاچ‌بک امروز حدود 100 هزار تومان افزایش پیدا کرده و به 46 میلیون و 600 هزار تومان رسیده است. دیگر انواع پراید وضعیتی مشابه دیگر محصولات سایپا دارد. قیمت پرایدسایپا 131 در بازار مثل هفته گذشته 41 میلیون و 400 هزار تومان است و حدود چهار میلیون بیشتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا 111 هم حدود شش میلیون تومان بالاتر از قیمت کارخانه ایستاده و 46 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پرایدوانت امروز مثل روز‌های گذشته در بازار حدود 42 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد.

    قیمت روز محصولات سایپا امروز یکشنبه 31 شهریور 98 مطابق جدول زیر است:

    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه 31 شهریور 98
     
    امروز قیمت محصولات ایران خودرو با تغییرات جزئی همراه است. این تغییرات بعضا در مدار صعودی و بعضا در مدار نزولی اتفاق افتاده‌اند. برای مثال امروز سمند LX در بازار حدود 200 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به 72 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است، اما سمند EF7 از این روند پیروی نمی‌کند و همچنان مثل روز‌های گذشته با قیمت 79 میلیون و 700 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.  

    پژو 206 تیپ 2 امروز روی قیمت گذشته خود ثابت مانده است و حدود 76 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل دیگر انواع پژو 206 کمی کاهش قیمت را تجربه می‌کنند. پژو 206 تیپ 5 امروز در حد 500 هزار تومان ارزان شده و به 91 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. کاهش قیمت پژو 206 صندوق‌دار کمتر است و این محصول با کاهش 300 هزار تومانی به 91 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است.  

    پژو 405 امروز رفتار دوگانه‌ای دارد. طوری که پژو 405 GLX در بازار حدود 300 هزار تومان گران شده و به 70 میلیون و 700 هزار تومان رسیده. در طرف مقابل پژو 405 GLX دوگانه سوز با کاهش قیمت 300 هزار تومانی تا 74 میلیون و 700 هزار تومان پایین آمده است. همچنین امروز پژو 405 SLX در بازار حدود 100 هزار تومان ارزان شده و با قیمت 79 میلیون و 400 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای پژو 405 SLX حدود 12 میلیون پایین‌تر از قیمت بازار است.  

    رانا بعد از کاهش قیمت چشمگیری که هفته قبل پشت سر گذاشت، حالا روی قیمت 75 میلیون تومان متوقف شده و نسبت به روز قبل تغییر قیمت ندارد. در طرف مقابل پژو پارس بعد از مدت‌ها از مرز 90 میلیون تومان جدا شده و با کاهش قیمت یک میلیون تومانی به 89 میلیون تومان رسیده است. این محصول بیشترین کاهش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده است.  

    دنا امروز در مدار گرانی قرار دارد. طوری که دنا معمولی تیپ 2 با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به 110 میلیون تومان رسیده و دنا پلاس به عنوان تنها مدل دنا که همچنان فروش آن توسط ایران خودرو ادامه دارد، در بازار با افزایش یک میلیونی به 118 میلیون تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای دنا پلاس حدود 111 میلیون تومان است. امروز دنا پلاس توربو شارژ سر جایش ایستاده و با قیمت 165 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.  

    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه 31 شهریور 98 مطابق جدول زیر است:

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو