فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی:

کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌های تندرو به ٣ ثانیه

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: از امروز سرفاصله‌ حرکت اتوبوس‌های تندرو به ۳۰ ثانیه کاهش یافت.

کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌های تندرو به ٣ ثانیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، پیمان سنندجی صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر ٩٨ و رصد ترافیک شهر تهران اظهارداشت: تقویت خطوط 10گانه اتوبوس تندرو و راه اندازی 22 خط سرویس مدرسه در سطح پایتخت همزمان با بازگشایی مدارس انجام شد.

    وی با اشاره به معاینه فنی ٩٧ درصد ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران گفت: به رغم این‌که هر سال بر سن فرسودگی ناوگان افزوده می‌شود اما با توجه به اقدامات صورت گرفته در این بخش، امروز کمتر از ٩ درصد اتوبوس‌های بخش عمومی و 10 درصد از اتوبوس‌های بخش خصوصی به واسطه خرابی متوقف می‌شوند.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه در مهر ماه با افزایش 20 تا 30 درصدی مسافر روبرو هستیم، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس در مهرماه و به منظور تأمین نیازهای حمل‌ونقلی دانش آموزان برای عزیمت به مدرسه و مراکز آموزشی، در تمامی مناطق شهرداری نسبت به راه‌اندازی اتوبوس مدرسه با نصب لوگوی ویژه مدارس اقدام شده تا در ساعات شروع و تعطیلی مدارس، سرویس‌رسانی انجام شود.

    سنندجی با اشاره به نظارت از طریق سایت نظارت تصویری و انتقال مشکلات به مسئولان حوزه ترافیک در این ایام تأکید کرد: اعلام موارد ترافیکی و مشکلات راهبردی در سطح شبکه خصوصی به مرکز کنترل ترافیک از موارد پیش‌بینی شده برای این ایام است.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه زمان‌بندی جدیدی با توجه به افزایش تقاضای سفر و کاهش سرفاصله‌های اعزام، ارائه شده است، اظهار داشت: اشتغال حداکثری ناوگان و لغو مرخصی‌های غیرضروری، استقرار عوامل نظارتی در مکان‌های پرمسافر و گلوگاهی شبکه از دیگر برنامه‌های ناوگان اتوبوسرانی برای تردد آسان‌تر دانش آموزان و دانشجویان است.

    سنندجی در پایان با اشاره به خدمات ارائه شده به سرویس مدارس گفت: امسال به ٣٢ مدرسه استثنایی سرویس‌رسانی خواهیم کرد. همچنین به ١٦٩ موسسه آموزشی و درمانی نیز توسط سامانه جانبازان و معلولین سرویس‌رسانی می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو