فونیکسریمکسبهتام

آمادگی جایگاه‌های سوخت برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: تمام جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی جنوب آذربایجان‌غربی واقع در مسیر تردد زائران اربعین حسینی برای عرضه سوخت و خدمات مناسب در طول شبانه‌روز به این زائران آماده است.

آمادگی جایگاه‌های سوخت برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، داود فعال‌پور  با اشاره به قرار گرفتن شرکت نفت منطقه میاندوآب در محور ارتباطی شمال‌غرب کشور و همچنین مسیر تردد بسیاری از زائران کربلای معلی و نجف اشرف‌، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تامین و توزیع مطلوب سوخت موردنیاز جایگاه‌ها برای خودرو کاروان‌ها شامل اتوبوس و سواری انجام شده است.
    وی افزود: با هماهنگی و تعامل‌های لازم صورت گرفته با صاحبان مجاری عرضه و روسای نواحی هشت‌گانه تابعه منطقه میاندوآب و همچنین ستاد اقامه نماز آذربایجان‌غربی و نهادهای ذیربط، امکانات خدماتی، رفاهی و تجهیزات لازم برای زائران اربعین حسینی و سایر مسافران در نمازخانه‌های بین‌راهی و مجاری عرضه سوخت فراهم شده‌ است.
    وی بیان کرد: طرح بازدید از مجاری‌ عرضه سوخت نیز توسط گروه‌های مختلف در جایگاه‌های سوخت شهرهای جنوبی استان در حال اجراست.
    «فعال‌پور» گفت: گروه‌های اعزامی این شرکت با بازدیدهای منظم، تجهیزات و وضعیت عمومی مجاری عرضه سوخت را کنترل و در صورت وجود هر نوع نقص احتمالی نسبت به رفع آنها اقدام می‌کند.
    وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی وظیفه و مایه افتخار و عزت ملت است، افزود: با تعامل و همکاری کارکنان منطقه و صاحبان مجاری عرضه سوخت، بهترین خدمات در سطح جایگاه‌های این منطقه برای زائران اربعین حسینی ارایه خواهد شد.
    شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق 37 گانه نفتی کشور است که مسوولیت تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی به 9 شهر جنوب آذربایجان‌غربی شامل میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه، شاهین‌دژ و تکاب را برعهده دارد.

    حضور مردم ایران در پیاده‌روی اربعین از روزهای پس از عاشورای حسینی آغاز شده‌است در حوالی اربعین امسال /27 مهر/ به اوج خود می‌رسد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو