فونیکسریمکسبهتام

قلب ایرانی خودروی ۳۰۱ در مدار تولید

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو در راستای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر بومی سازی فن آوری تولید و استفاده از ظرفیت های داخلی، موتور ای. سی. ۵ طراحی کرد که این موتور قابلیت نصب در پژو ۳۰۱ را دارد.

قلب ایرانی خودروی ۳۰۱ در مدار تولید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، در این نشست که در شرکت ایران خودرو برگزار شد، راهکارهای تامین مالی و توزیع عادلانه نقدینگی میان قطعه سازان ارایه و دیدگاه ها و نظرات سازندگان در مورد آن به منظور تسریع در فرآیند اجرایی بررسی شد.
    در این نشست قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید برشرایط ویژه کشور، خواستار همراهی و همدلی فعالان حوزه تامین برای بهبود وضعیت تولید شد.
    حمید مرادی افزود: به دنبال ایجاد بستری شفاف در پرداخت مطالبات قطعه سازان هستیم تا نقدینگی هر چند محدود به صورت عادلانه میان آنان توزیع شود.
    وی از پیگیری جذب نقدینگی از منابع مختلف خبر داد و گفت: از منابع مختلفی به دنبال تامین مالی هستیم و برای تحقق آن نیازمند حمایت از نهادها و ارگان های ذیربط هستیم. هرچند مذاکرات مختلفی توسط مدیرعامل گروه با سازمان های مختلف صورت گرفته اما عملیاتی شدن تصمیم گیری ها در شرایط فعلی و نجات صنعت خودرو و تولید در کشور بسیار ضروری است.
    مرادی درعین حال تصریح کرد: باید تمامی منابع برای بهبود وضعیت فعلی بسیج شوند، ایران خودرو نیاز به نیروی پیش برنده اولیه دارد تا بتواند رونقی را در تامین و تولید ایجاد کرده و با ساماندهی خودروهای ناقص به سمت تولید تجاری حرکت کند.
    وی ضمن دعوت از سازندگان برای حرکت جمعی و همراهی در مسیر پیشرفت و تعالی ایران خودرو و زنجیره تامین پیش بینی کرد تا طی ماه های آتی و با عملیاتی شدن برنامه ها، تولید به روند بسیار بهتری نسبت به شرایط فعلی دست یابد.
    عباس حاج فتحعلی ها، قائم مقام مدیرعامل در مالی و اقتصادی ایران خودرو نیز در این نشست اظهار کرد: در مقطعی از زمان هستیم که جز با همدلی امکان عبور موفقیت آمیز از آن وجود ندارد. در مجموعه ایران خودرو و زنجیره تامین عرق بالایی نسبت به تولید و صنعت کشور وجود دارد که قابل تحسین و مباهات است.
    وی با بیان این که اصل و هدف رونق تولید است، تصریح کرد: باید همکاری های شکل گرفته ادامه یابد تا بتوانیم لکوموتیو صنعت کشور را نجات دهیم.
    حاج فتحعلی ها افزود: با ساماندهی و شفاف سازی نظام پرداخت، تولید در خطوط سازندگان رونق خواهد یافت و به شرایط عادی بازخواهیم گشت.
    در این نشست مدیرعامل ساپکو نیز از تشکیل شش کارگروه تخصصی برای رفع مسایل موجود در میان ایران خودرو و زنجیره تامین خبر داد و گفت: کارگروه مالی و اقتصادی برای شفاف سازی و نظام مند کردن پرداخت به قطعه سازان اهمیت بسیار زیادی دارد.
    منصور منصوری بازگشت فرآیند تامین به شرکت ساپکو را عاملی برای ساماندهی وضعیت ارتباط با قطعه سازان دانست و گفت: با تغییر در ساختار برخی فرآیندها، ارتباط با سازندگان ارتقا خواهد یافت.
    وی تاکید کرد: در کارگروه های تخصصی، راهکارهای پیش بینی شده با اعمال نظر و دیدگاه های قطعه سازان اجرایی خواهد شد. انتظار داریم با هماهنگی و همراهی سازندگان، تولید پایدار و یکنواختی شکل گرفته و خودروهای ناقص هم تکمیل و عرضه شود.
    گفتنی است،‌ پیرو تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای ساماندهی ارتباط با قطعه سازان، 6 کارگروه تخصصی استراتژی، تامین و بهره وری، توسعه محصول، خودکفایی و ساخت داخل، مالی و اقتصادی و صادرات تشکیل شده که رفع مشکلات در هر یک از کارگروه ها در نشست اعضا دنبال می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو