فونیکسریمکسبهتام

خانواده‌ها قبل از سن قانونی وسیله نقلیه در اختیار جوانان قرار ندهند

عصر خودرو- فرمانده منطقه انتظامی بافق با اشاره به تردد روزانه ۲۲ هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت در شهرستان از خانواده‌ها خواست، قبل از سن قانونی( ۱۸سال) وسیله نقلیه در اختیار فرزندانشان قرار ندهند.

خانواده‌ها قبل از سن قانونی وسیله نقلیه در اختیار جوانان قرار ندهند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ محمد کمالی روز چهارشنبه در تجلیل از 18 راننده و مدیر نمونه آموزشگاه رانندگی شهرستان به مناسبت آخرین روز هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) اظهار داشت: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که استفاده از خودروها رو به افزایش است ، طوریکه روزانه 14 هزار مورد تردد در دوربین‌های نظارتی شهر بافق ثبت می‌شود.

    وی با اشاره به افزایش تمایل اجتماعی جوانان و نوجوانان بدون گواهینامه به استفاده از وسلیه نقلیه از خانواده‌ها خواست بیشتر مراقب رفتار فرزندان خود در این مورد باشند.

    کمالی  با اشاره به اینکه دوردور کردن خودرو در بافق رو به افزایش است، افزود: این حرکت تبعات زیادی دارد و باعث می‌شود افرادی به تقلید از دیگران مبادرت به این کار کنند و همین امر جرایم رانندگی را افزایش داده باید از این اقدام جلوگیری کرد.

    به گفته فرمانده منطقه انتظامی بافق با توجه به گسترش شهرنشینی و افزایش محدوده شهرها استفاده از خودرو از سوی شهروندان رو به افزایش است از تعویض پلاک 900 وسیله نقلیه و صدور 800 فقره گواهینامه خبر داد.
    همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) بافق گفت: راننده خوب، فردی است که امنیت و سلامت افراد را در نظر گیرد و با قوانین راهنمایی و رانندگی هم آشنا باشد.
    ستوان‌یکم محمود محمدی با بیان دیگر ویژگی‌های راننده خوب افزود: از رانندگان انتظار می‌رود به گونه‌ای عمل کنند که رفتار آنها سرلوحه کار دیگر رانندگان، جوانان و افراد جامعه قرار گیرد و این روند را ادامه دهند و مختص به زمان خاصی نباشد.

    مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

    روزانه حدود 400 هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد به سمت شمال - جنوب و شرق و غرب کشور تردد می‌کند، همین تعداد موتورسیکلت  نیز در اختیار خانواده‌هاست.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو