فونیکسریمکسبهتام

۲ حادثه رانندگی در جاده‌های اصفهان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

عصر خودرو- وقوع ۲ سانحه رانندگی در محورهای ارتباطی کوهپایه و سمیرم در پنجشنبه شب ۱۱ نفر مصدوم برجا گذاشت.

۲ حادثه رانندگی در جاده‌های اصفهان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان  افزود: ساعت 22 و 58 دقیقه پنجشنبه شب 2 خودروی سواری تیبا و پژو 206 در پنج کیلومتری کوهپایه در مسیر جاده اصفهان به نایین با یکدیگر برخورد کردند.
    غفور راستین گفت: در این سانحه رانندگی سه مرد 29، 30 و 32 ساله و نیز سه خانم 16، 20 و 28 ساله از سرنشینان دو خودرو مصدوم و توسط آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شدند.
    کوهپایه در 70 کیلومتری شرق شهر اصفهان واقع شده‌است.
    وی درباره حادثه‌ای که روز گذشته در ورودی سمیرم از سمت حنا رخ داد یادآور شد: در این حادثه برخورد 2 خودروی پژو 206 و پژو 405 پنج مرد در سنین 45 سال مصدوم شدند.
    مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ادامه داد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به وسیله سه دستگاه خودروی اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان سیدالشهداء(ع) سمیرم منتقل شدند.
    علت وقوع این حوادث در دست بررسی است.
    فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم با برخورداری از یک پایگاه شهری، پنج پایگاه جاده‌ای، یک اتاق فرمان، هشت نفر نیروی موظف و 20 نفر اضافه کار در حال ارائه خدمات درمانی اورژانس پیش‌بیمارستانی به مصدومان است.
    سمیرم با حدود یکصد هزار جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
    در شش ماهه امسال 39 هزار و 30 مورد ماموریت تصادفی توسط اورژانس استان اصفهان انجام شد که از این تعداد 28 هزار و 186 حادثه رانندگی در نقاط شهری و 10 هزار و 844 حادثه در مناطق جاده‌ای رخ داده است.
    استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
    وقوع تصادفات در کشور سالانه میلیاردها ریال خسارت بر اقتصاد ملی تحمیل می کند که با آموزش ، فرهنگ سازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نظارت نهادهای مربوط می توان این چالش دنباله دار کشور را برطرف کرد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو