فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران مطرح کرد؛

عرضه بلیت‌های تک سفره در مسیر خطوط بی آر تی

قیمت بلیت تک سفره چند است؟

عصر خودرو- سنندجی گفت: برای افزایش رفاه حال مسافران و تقاضای سفر بلیت تک سفره در ۲ ایستگاه خط ۱ به طور آزمایشی عرضه می‌شود.

عرضه بلیت‌های تک سفره در مسیر خطوط بی آر تی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره جزئیات فروش بلیت‌های تک سفره در خطوط بی آر تی گفت: ارائه بلیت تک سفره در حوزه اتوبوسرانی به ویژه اتوبوس‌های بی آر تی از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا همواره هستند کسانی که به صورت گذری از مسافر اتوبوس استفاده می‌کنند.
    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به این نکته که استفاده از خدمات اتوبوس‌های بی آر تی نیاز به داشتن کارت بلیت اعتباری است، گفت: آن دسته از افرادی که هفته‌ای یک نوبت و یا در ماه تنها دو تا سه نوبت از اتوبوس‌های خطوط بی آر تی استفاده می‌کنند تمایلی ندارند که کارت بلیت اعتباری خریداری کنند و شرکت واحد اتوبوسرانی در نظر دارد با ارائه سرویس فروش بلیت تک سفره در خطوط بی آر تی شرایط را به گونه‌ای فراهم کند تا آن دسته از افراد کم سفر نیز بتوانند از خدمات شرکت واحد استفاده کنند.

    او با اشاره به افزایش استقبال شهروندان از این طریق (ارائه بلیت تک سفره اتوبوس) گفت: پیش بینی ما این است که با ارائه بلیت تک سفره 10 تا 15 درصد حجم سفر‌ها از طریق خطوط ده گانه بی آر تی افزایش پیدا کند.

    سنندجی در پاسخ به این سوال که کدام ایستگاه‌های اتوبوس به مسافران بلیت تک سفره عرضه می‌کند، گفت: بلیت تک سفره در دو ایستگاه خط 1 بی آر تی به صورت آزمایشی به مسافران عرضه می‌شود و امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر تمام ایستگاه‌های خطوط بی آر تی را به این امکان مجهز کنیم.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به این سوال که قیمت بلیت تک سفره بی آر تی چه مبلغی است، گفت: مبلغ بلیت تک سفره بی آر تی تا انتهای سال 98 همان مبلغ کرایه نقدی خطوط بی آر تی (هزار تومان) است و تصمیم گیری برای افزایش قیمت آن به سال آینده موکول می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو