فونیکسریمکسبهتام

افزایش سوانح رانندگی در اربعین ۹۸

عصر خودرو- رئیس پلیس راه کشور با اشاره به افزایش حضور زائران برای شرکت در مراسم اربعین، در عین حال از افزایش سوانح رانندگی در این ایام خصوصا در استان‌های کرمانشاه، خوزستان و ایلام خبر داد.

افزایش سوانح رانندگی در اربعین ۹۸
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، سردار "سیدتیمور حسینی" در حاشیه بازدید از این پایانه مرزی، از خستگی و خواب آلودگی به عنوان عامل اصلی تصادفات رانندگی نام برد و اظهارکرد: شتاب بی‌مورد و انحراف به چپ که نتیجه آن برخورد "رخ به رخ" است از دیگر عوامل مهم سوانح رانندگی در ایام اربعین امسال به شمار می‌آید بنابراین زائران هنگام بازگشت از کربلا به دلیل خستگی، نیاز به استراحت دارند.وی به جریان داشتن تردد در تمامی محورها خصوصا راه‌های منتهی به مرزهای چهارگانه محل ورود و خروج زائران به عراق اشاره و بیان کرد: حجم تردد در مسیر برگشت از مرز سنگین تر از مسیر رفت است.

    این مقام ارشد انتظامی افزود: پیش‌بینی می‌شود در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه بازهم شاهد افزایش تردد زوار به عراق باشیم اما از روز جمعه (26 مهر) باید خود را کاملا آماده بازگشت زوار کنیم.

    سردار حسینی از افزایش سوانح رانندگی در این ایام خصوصا در استان‌های کرمانشاه، خوزستان، ایلام و شهرهای در مسیر خبر داد.

    رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه هنوز در خصوص اعمال محدودیت ترافیکی در روزهای منتهی به اربعین نمی‌توان اظهارنظر کرد، گفت: باید صبر کنیم و ببینیم موج بازگشت چگونه خواهد بود و آنگاه در این رابطه تصمیم بگیریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط