فونیکسریمکسبهتام

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

خودرو محوری یکی از آفت‌های مدیریت شهری استان سمنان است

عصر خودرو- معاون امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه نظارت و رصد اجرای طرح‌های مناسب‌سازی معابر به‌صورت مستمر باید پیگیری شود، گفت: خودرو محوری یکی از آفت‌های مدیریت شهری در استان است.

خودرو محوری یکی از آفت‌های مدیریت شهری استان سمنان است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر، منوچهر فخری بعدازظهر دوشنبه در جلسه مناسب‌سازی معابر استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه طراحی شهرها متأسفانه بیشتر از اینکه انسان‌محور باشد، خودرو محور شده است، ابراز داشت: این موضوع ازجمله آفت‌های مدیریت امور شهری به شمار می‌رود و در بسیاری از شهرها و استان‌های کشور و جهان، بحث مسیرهای پیاده راه دیده‌شده است که می‌طلبد این مهم در استان سمنان نیز محقق شود.

    وی ضمن بیان اینکه نظارت و رصد اجرای طرح‌های مناسب‌سازی معابر در استان سمنان باید به‌صورت مستمر و جدی پیگیری شود، افزود: مناسب‌سازی یکی از موارد ضروری و بسیار مهم در بحث خدمت‌رسانی به معلولان و جانبازان و مدیریت امور شهری است که جلسات این ستاد باید به‌صورت مستمر همراه با پیگیری مصوبات انجام شود.

    ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه در اجرای طرح‌های مرتبط با مناسب‌سازی معابر ویژه معلولان و جانبازان، از افراد متخصص می‌باید بهره گرفته شود، ابراز داشت: این افراد باید با سختی‌ها و دشواری‌های زندگی معلولان و جانبازان آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند در اجرای مطلوب طرح‌ها موفق عمل کنند.

    فخری ضمن بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در خصوص مناسب‌سازی معابر ویژه معلولان و جانبازان انجام‌شده است، تصریح کرد: اما این به معنای پایان کار نیست، هنوز راه نرفته بسیاری وجود دارد و معابر بسیاری نیازمند اصلاح هستند که باید به‌صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

    وی ضمن بیان اینکه شهرداری‌ها باید در اجرای امور مدیریت شهری و همچنین اقدامات مناسب‌سازی، از معلولان و جانبازان به‌عنوان مشاور استفاده کنند، افزود: در بحث صدور پایان‌کار برای ساختمان‌هایی که مورداستفاده عموم و جانبازان و معلولان است، قید اجرای معابر مناسب‌سازی شده ویژه این افراد به‌صورت جدی باید در نظر گرفته شود.
    کد خبر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو