فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران از سه‌شنبه در پایتخت

عصر خودرو- رئیس پلیس پایتخت از اجرایی شدن طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران از سه‌شنبه این هفته در پایتخت خبر داد.

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران از سه‌شنبه در پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح جزئیات طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران پایتخت اظهار کرد: طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران پایتخت از سه‌شنبه این هفته اجرا می‌شود.

    وی افزود: 8 مورد تخلف وجود دارد که اگر موتورسیکلت‌سواران مرتکب این تخلفات شوند، موتورشان توقیف، با آنها برخورد و همچنین اعمال قانون می‌شوند و موتورسیکلت این افراد را به پارکینگ منتقل می‌کنیم.

    رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: این 8 مورد عبارتند از حرکت در جهت مخالف در خیابان‌ها، حرکت در خطوط ویژه، حرکت در پیاده‌روها، عبور از چراغ قرمز، همراه نداشتن مدارک، نداشتن پلاک، مخدوش بودن پلاک و حرکت‌های نمایشی مانند تک‌چرخ و ...

    سردار رحیمی اظهار کرد: اگر موتورسیکلت سواری یکی از این 8 مورد تخلف را انجام دهد، موتورسیکلت توقیف، به پارکینگ منتقل و اعمال قانون می‌شود.

    وی گفت: پنج تخلف دیگر هم وجود دارد که اگر موتورسیکلت‌سواری به آن تخلفات مرتکب شود، اعمال قانون می‌شود ولی به پارکینگ منتقل نمی‌شود.

    رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: این پنج تخلف عبارتند از پوشاندن پلاک با قفل، پوشاندن پلاک با طَلق، حمل بارهای نامتعارف، عدم استفاده از کلاه ایمنی استاندارد و ایستادن روی خط عابر پیاده.

    سردار رحیمی بیان کرد: بیش از 45 درصد کشته‌ها در پایتخت از ابتدای سال تاکنون مربوط به موتورسیکلت‌سواران بوده است.

    وی عنوان کرد: پلیس مخالف استفاده از موتورسیکلت نیست ولی به موتورسیکلت‌سواران هشدار می‌دهند که قانونمند رفتار کنند در غیر این صورت با آنها برخورد جدی خواهد شد.

    رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران با همکاری پلیس راهور و کلانتری‌ها، از ابتدای سه‌شنبه این هفته اجرا می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو