فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران پاسخ داد؛

علت بسته شدن سایت طرح و توسعه تاکسی‌ها مشخص شد

عصر خودرو- علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: توسعه ناوگان تاکسیرانی به دلیل تکمیل ظرفیت تاکسی پایتخت سالیانی است که دیگر وجود ندارد و باید اعلام کرد که در حال حاضر شهر تهران با مازاد تاکسی نیز مواجه است.

علت بسته شدن سایت طرح و توسعه تاکسی‌ها مشخص شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: توسعه ناوگان تاکسیرانی به دلیل تکمیل ظرفیت تاکسی پایتخت سالیانی است که دیگر وجود ندارد و باید اعلام کرد که در حال حاضر شهر تهران با مازاد تاکسی نیز مواجه است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران افزود: توسعه ناوگان تاکسیرانی پایتخت به این شکل که ما بخواهیم پلاک تاکسی جدیدی صادر کنیم دیگر برای پایتخت امکان‌پذیر نیست.

    قنادان با اشاره به نقش شورای ترافیک در افزایش ناوگان تاکسیرانی، گفت: اگر قرار باشد ناوگان تاکسیرانی توسعه پیدا کند، باید مصوبه‌ای از سوی شورای ترافیک ابلاغ شود.

    او با اشاره به نوسازی تاکسی‌های فرسوده، گفت: اگر شهروندی بخواهد تاکسی خود را نوسازی کند، سیستم نوسازی تاکسی در پایتخت بسته نیست و افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت‌نام خود را انجام دهند و به ترتیب اولویت حتی از وام 40 میلیونی نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط