فونیکسریمکسبهتام

نگاهی به نسل جدید کیا اپتیما ۲۰۲۰

عصر خودرو- با معرفی نسل جدید خودروی کیا اپتیما در کره جنوبی، بسیاری از مشخصات و اطلاعات مربوط به آن نیز منتشر شد که نظر و توجه خیل عظیمی از طرفداران این محصول را به خود جلب کرده است.

نگاهی به نسل جدید کیا اپتیما ۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، پس از آن که تصاویر و اطلاعات مختلفی از نسل جدید خودروی کیا اپتیما در فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، حالا این سدان جدید با طراحی زیبا و متفاوت در وطن خود کره جنوبی رونمایی شده است تا بدین ترتیب بتواند نظر و توجه مشتریان و علاقمندان را به سمت و سوی خود جلب کند.

    از تصاویر این خودرو که در کره جنوبی تحت عنوان K5 عرضه می شود، می توان دریافت که طراحی نسل ششم اپتیما لوکس تر، اسپرت تر و با ظاهری تهاجمی تر صورت گرفته است به گونه ای که به تعبیر کارشناسان فعال در حوزه خودرو، جلو پنجره آن شبیه به پوزه ببر بوده و به چراغ های باریک با دی‌لایت های یکپارچه مجهز شده است که بین کاپوت و گلگیرهای جلو قرار گرفته اند.

    همچنین این خطوط تهاجمی در سراسر طول و نمای ظاهر این خودرو به چشم می‌خورد و حتی در چراغ های عقب نیز که با نوار ال ای دی به هم متصل شده اند، وجود دارد.

    سقف این خودرو شیب بیشتری نسبت به نسل های قبلی خود دارد و بیشتر به سمت عقب کشیده شده است و همین مورد موجب شده که ظاهری اسپرت تر نسبت به نسخه های قبل از خود داشته باشند.

    البته با اینکه هنوز تصاویر رسمی از کابین داخلی اپتیما جدید منتشر نشده اما می توان با توجه به اطلاعات منتشر شده دریافت که تغییرات بزرگی در درون خودرو نیز رخ داده است که از جمله مهمترین آنها می توان به صفحه نمایش بزرگ و پهن در میانه داشبورد در کنار صفحه آمپر دیجیتالی، کنسول میانی و فرمان چند منظوره جدید اشاره کرد.

    بر اساس گزارش‌های منتشر شده عرضه نسل ششم اپتیما قرار است از ماه آینده میلادی در کره جنوبی آغاز شود همچنین انتظار می رود نسخه های اروپایی و آمریکایی آن نیز با نسخه کره ای آن یکسان باشد. بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه خودرو بر این باورند که شرکت کیا موتورز احتمالاً نسل جدید این خودرو مخصوص بازار ایالات متحده را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو