فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

شهرداری برای خرید موتورسیکلت‌ برقی وام می‌دهد

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تسهیلات خرید دوچرخه و موتورسیکلت برقی گفت: موتورسوارانی که می‌خواهند از این تسهیلات استفاده کنند باید حتماً گواهی اسقاط موتورسیکلت کاربراتوری خود را ارائه دهند.

شهرداری برای خرید موتورسیکلت‌ برقی وام می‌دهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، یوسف حجت مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  درباره آخرین جزئیات ارائه تسهیلات دوچرخه و موتورسیکلت برقی به شهروندان تهرانی اظهار داشت:‌ مصوبات لازم در این زمینه اخذ شده و تنها نحوه اجرا در حال بررسی نهایی است که این مسأله نیز به زودی محقق خواهد شد.

    وی گفت: تسهیلات خرید برای دوچرخه‌های معمولی حداکثر 2 میلیون و 500 و برای دوچرخه‌های برقی 5 میلیون است البته 80 درصد قیمت دوچرخه تسهیلات به آن تعلق می‌گیرد.

    حجت گفت: با اتحادیه مربوطه مذاکرات لازم انجام گرفته و تعدادی تولیدکننده و فروشنده دوچرخه نیز در این زمینه پیش‌بینی شده است تا محصولات استاندارد توسط اتحادیه به شهروندان ارائه شود. همچنین سود این تسهیلات تنها 4 درصد پیش‌بینی شده است.

    مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: صندوق کارآفرینی امید یک میلیارد و 250 میلیون تومان وام 4 درصد قرار است جهت خرید اتوبوس‌های شهری، نوسازی تاکسی‌ها و ارائه موتورهای برقی و دوچرخه ارائه می‌دهد و خبرهای جدید و تکمیلی به زودی در این زمینه اعلام خواهد شد.

    وی گفت: تسهیلاتی که قرار است برای خرید موتورسیکلت‌های برقی توسط شهرداری ارائه شود 13 میلیون وام 4 درصد است و اولویت با کسانی است که کار خود را از طریق موتورسیکلت انجام می‌دهند همچون پیک‌های موتوری چرا که تردد بیشتری در سطح شهر دارند و استفاده از موتورهای برقی برای آنها در کاهش آلودگی هوا مؤثر است.

    حجت خاطرنشان کرد: برای اینکه تسهیلات خرید موتورسیکلت برقی ارائه شود، باید مالک موتورسیکلت کاربراتوری، گواهی اسقاط موتورسیکلت قدیمی را ارائه تا بتوانیم به آن وام دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو