فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۸۳۵»

شرکت ملی پخش: دارندگان کارت سوخت غیرفعال نیاز به نام‌نویسی ندارند

عصر خودرو- مدیر شرکت پخش فرآورده ‌های نفتی منطقه ایلام گفت: آن دسته از مالکان خودرو که کارت سوخت آنها در مقطع کنونی غیرفعال است و یا رمز خود را فراموش کرده اند، نیازی به نام‌نویسی در سامانه خدمات دولت ندارند.

شرکت ملی پخش: دارندگان کارت سوخت غیرفعال نیاز به نام‌نویسی ندارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ، علی‌اصغر چاغروندی گفت: دارندگان کارت سوخت خودرو که رمز آن را فراموش کرده و یا پس از مراجعه به جایگاه‌ها با پیغام غیرفعال بودن کارت مواجه می‌شوند نگران نباشند زیرا سیستم پس از مهلت قانونی نسبت به فعال‌سازی اینگونه کارت ها اقدام خواهد کرد.

    وی افزود: این افراد باید از ثبت‌نام در سایت خودداری کند زیرا اگر کسی با دارا بودن کارت سوخت نسبت به ثبت‌نام در سایت اقدام کند کارت سوختی که در اختیار دارد باطل شده و کارت المثنی برای وی صادر خواهد شد.

    مدیر شرکت پخش فرآروده‌های نفتی منطقه ایلام درباره خودروهای نوپلاک نیز یادآور شد: تمام خودروهایی که به تازگی خریداری و صاحبان آنها اقدام به نصب پلاک برای اولین بار کرده‌اند نیز با مراجعه به ادارات پست می‌توانند کارت سوخت خودروی خود را دریافت و فعال کنند.

    چاغروندی در پاسخ به پرسشی درباره کسانی که هیچ اقدامی برای دریافت کارت سوخت نکرده‌اند، گفت: مالکان این خودروها می‌توانند برای دریافت کارت سوخت به دفاتر پیشخوان مراجعه و مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنند.

    وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام، سهمیه بنزین خودروها محفوظ خواهد بود، اضافه کرد: در خصوص افرادی که سند خودرو قولنامه‌ای و سند بنام آنها نیست می‌توانند با ارائه چهار رقم آخر کد ملی مالک اصلی خودرو به عنوان رمز کارت، سوخت دریافت کنند.

    مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ادامه داد: همچنین این دسته از رانندگان می‌توانند با ارائه مدارک معتبر و قولنامه ثبتی مبنی بر مالکیت خودرو جهت رمزگشایی و تعیین رمز جدید به شرکت فرآورده‌های نفتی استان مراجعه کنند.

    براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از ساعت صفر بامداد روز گذشته (24 آبان) قیمت بنزین معمولی سهمیه ای هر لیتر 1500 تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه ای هر لیتر سه هزار تومان و قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و 500 تومان اعلام شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو