فونیکسریمکسبهتام

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم تزریق بخشی از درآمدهای دولت به حمل و نقل عمومی با افزایش قیمت بنزین

عصر خودرو- رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بر لزوم اختصاص بخشی از درآمدهای دولت به حمل و نقل عمومی در پی افزایش قیمت بنزین تاکید کرد.

لزوم تزریق بخشی از درآمدهای دولت به حمل و نقل عمومی با افزایش قیمت بنزین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد علیخانی صبح امروز پیش از آغاز به کار جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد احتمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل به خصوص تاکسی پس از سهمیه‌بندی بنزین با بیان این‌که احتمال خیلی کمی وجود دارد که این اتفاق بیفتد، گفت: شهرداری باید در این زمینه لایحه‌ای بیاورد اما به نظر نمی‌رسد که این کار را انجام دهد و احتمالا همراه با بودجه و در پایان سال نسبت به این لایحه اقدام می‌کند.

    وی اظهار کرد: حالا که تصمیم بر سهمیه‌بندی صورت گرفته بهترین راه این است که بخشی از درآمدهای دولت از این محل، صرف حمل و نقل عمومی شود.

    رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان این‌که دولت می‌تواند با تزریق بودجه، حمل و نقلی ارزان، آسان و قابل دسترس به مردم بدهد و از این راه به مردم کمک کند، گفت: همان طور که مواد غذایی و ارزاق ضروری است، داشتن یک حمل و نقل مناسب نیز حق مردم است و از آنجایی که تا پیش از این مسئولین و سیاست‌گذاران می‌گفتند پول نداریم، اما حالا این درآمدها حاصل شده و می‌توانند آن را در قالب کمک به حمل و نقل عمومی به خصوص رانندگان تاکسی هزینه کنند.

    علیخانی با بیان این‌که ما نمی‌توانیم از جیب رانندگان تاکسی برای دیگران هزینه کنیم، ادامه داد: دولت باید به وظایف خود عمل کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط