فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۸۶۸»

افزایش ساعت کاری پست برای خدمت رسانی به متقاضیان دریافت کارت سوخت

عصر خودرو- مدیرکل پست استان کرمان گفت: به منظور رفاه حال متقاضیان دریافت کارت سوخت باجه های پست همه روزه تا پایان هفته از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ به صورت یکسره دایر هستند.

افزایش ساعت کاری پست برای خدمت رسانی به متقاضیان دریافت کارت سوخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، اکبری در خصوص اینکه افرادی که کارت سوخت آنها در پست مانده است، اظهار کرد: افراد در هنگام مراجعه به پست برای دریافت کارت سوخت بارکد پستی کارت سوخت، کارت و سند مالکیت خودرو کارت شناسایی مالک به همراه داشته باشند.

    وی گفت: دریافت کارت سوخت فقط با ارائه تمامی مدارک گفته شده امکان پذیر است و دلیل عمده ای که گاهی کارت سوخت به روال معمول توزیع نمی شود کامل نبودن مدارک است.

    وی بیان کرد: به منظور رفاه حال مردم باجه های پست همه روزه تا پایان هفته از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح تا 21 به صورت یکسره پاسخگوی مراجعان هستند.

    اکبری همچنین از افزایش تعداد باجه های پستی از پنج واحد به 10 واحد در کرمان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام این است که مراجعان کمترین معطلی را داشته باشند.

    وی با اشاره به وجود دو نقطه توزیع کارت سوخت در شهر کرمان عنوان کرد: کسانی که در مرز خیابان شهید مصطفی خمینی به سمت غرب شهر کرمان سکونت دارند برای دریافت کارت سوختشان به پست واقع در بلوار شهید صدوقی و مابقی افراد ساکن در شرق شهر کرمان به خیابان عدالت جنب بانک ملی مرکزی (اداره پست شهرستان کرمان) مراجعه کنند.

    مدیرکل پست کرمان تاکید کرد: کارت های سوخت براساس آدرس افراد در یکی از دو مرکز پستی گفته شده، وجود دارد.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 82 هزار کارت سوخت در باجه های پستی استان کرمان وجود دارد، افزود: عمده این تعداد کارت سوخت مربوط به سال های 93 تا 97 است که در آن زمان مردم به دلیل عدم نیاز به کارت سوخت برای دریافت مراجعه نکردند.

    اکبری گفت: افراد برای دریافت بارکد پستی کار سوخت باید به دفاتر پلیس 10+ یا کافی نت ها مراجعه کنند اما باز هم برای سهولت کار مردم کافی نت هم در پست ایجاد کرده ایم.

    وی اظهار کرد: مردم در خصوص کارت سوخت هیچگونه نگرانی نداشته باشند و مطمئن باشند که کارت سوخت به دست آنها خواهد رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو