فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۸۹۷»

تحویل ۱۷۵۰ کارت سوخت به مالکان خودرو در خراسان جنوبی

عصر خودرو- مدیرکل پست خراسان جنوبی از تحویل یک هزار و ۷۵۰ کارت سوخت به مالکان خودرو از روز جمعه تاکنون خبر داد.

تحویل ۱۷۵۰ کارت سوخت به مالکان خودرو در خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علی الهامی   اظهار داشت: بامداد روز جمعه که اطلاعیه سهمیه بندی بنزین اعلام شد باجه های پست از ساعت هشت صبح تا هشت شب برای تحویل کارت های سوخت معطله دایر بودند.

    وی با بیان اینکه باجه های معطله پستی در مرکز استان تا پایان هفته جاری تا ساعت شش بعد از ظهر باز خواهند بود، بیان کرد: در سایر شهرستان ها نیز این باجه ها تا ساعت چهار بعد از ظهر فعال هستند تا تمامی کارت های سوخت معطله در باجه های پستی را تحویل دهند.

    مدیرکل پست خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه برای دریافت کارت های سوخت نیازی به مراجعه به باجه های پستی نیست بلکه توسط مأموران پست به آدرس های داده شده ارسال می شود، عنوان داشت: کارت های معطله کارت هایی هستند که در مراجعه مأمور پست به آدرس های اعلام شده، تحویل نشده است.

    2950 کارت سوخت معطله در باجه های پست

    الهامی اضافه کرد: مأمورین پست در صورتی که در مراجعه به آدرس موفق به تحویل کارت نشوند اطلاعیه ای را در آدرس مورد نظر خواهند گذاشت تا صاحبان خودرو با مراجعه به باجه های پستی کارت خود را دریافت کنند.

    وی یادآور شد: برای تحویل این کارت ها در باجه پستی مالکان خودرو باید به همراه  کارت ملی و یا یک کارت شناسایی معتبر و همچنین اصل یکی از مدارک خودرو مراجعه کنند.

    مدیرکل پست خراسان جنوبی با بیان اینکه برای تحویل کارت های سوخت هیچ مبلغی از سوی پست دریافت نمی شود، بیان داشت: تنها برای کارت های سوخت خودروهای نوشماره مبلغ 10 هزار تومان دریافت می شود که آن هم مربوط به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.

    الهامی با بیان اینکه از روز جمعه تاکنون نزدیک به یک هزار و 500 کارت سوخت معطله تحویل مالکان خودرو شده است، افزود: در حال حاضر نیز بالغ بر دو هزار و 950 کارت در باجه های معطله پستی موجود بوده که از این تعداد دو هزار کارت مربوط به بیرجند است.

    وی اضافه کرد: در مجموع از روز جمعه تاکنون بالغ بر یک هزار و 750 کارت سوخت تحویل رانندگان شده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو