فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۹۰۱»

جعفرزاده ایمن آبادی: با افزایش نرخ بنزین، میزان حقوق‌ها واقعی شود

عصر خودرو- نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس می گوید نباید تنها نرخ سوخت واقعی شود، بلکه باید سایر مسائل از جمله درآمد و حقوق ها واقعی شود.

جعفرزاده ایمن آبادی: با افزایش نرخ بنزین، میزان حقوق‌ها واقعی شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی  با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: ایشان طی حکم حکومتی اختیاری به سران قوا داده اند، دغدغه هایی که ایشان امروز دغدغه های مردم را مطرح کردند، شاید ایشان بحثی درباره افزایش قیمت بنزین  ندارند، اما نسبت به گرانی سایر کالاها دغدغه دارند.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه  بر دولتمردان واجب است ترتیباتی اتخاذ کنند تا کالاهاگران نشود، اظهار داشت: از سوی دیگر اگر با این شیوه نرخ حامل های انرژی واقعی می شود باید نرخ همه چیز واقعی شود، نمی توان فقط قیمت حامل های انرژی را واقعی کرد اما باقی مسائل واقعی نشود، درآمد مردم از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه عمده اعتراض های مردم در مناطق محروم بوده است، عنوان کرد: اعتراض ها نشان داد که طبقات پایین جامعه از افزایش قیمت بنزین نگران هستند، البته باید اعتراض مردم را از اشرار جدا کرد و با آنها برخورد جدی صورت گیرد.

    این نماینده مجلس از دولت خواست نظارت بیشتری بر قیمت کالاها داشته باشد چرا که بر خلاف گفتمان هایی که صورت گرفته است، به اشکال مختلف قیمت ها در حال افزایش است.

    جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، ضمن تاکید براینکه طبق فرمایش رهبری همه از مدیریت مصرف سوخت حمایت می کنند، گفت: این طرح نباید به مردم آسیب بزند، دغدغه مردم در این زمینه بسیار درست است از این رو دولت باید نهایت دقت و مراقبت را داشته باشد تا به مردم آسیبی نرسد تا متحمل کمترین فشارها باشند.

    عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس با بیان اینکه نمایندگان از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین بی اطلاع بوده اند، اظهارداشت: دولت باید در این زمینه لایحه ای به مجلس می داد، نباید سران قوا محملی شود تا دولت بتواند مجلس را که در رأس امور بوده را دور بزند، امیدواریم در آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد و بدون اطلاع نمایندگان تصمیماتی گرفته نشود که موجب ناراحتی می شود.

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رهبر معظم انقلاب صبح دیروز در درس خارج فقه با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسی نیز متفاوت است اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند از آن حمایت می‌کنم.

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند سران قوا به پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی گرفتند و طبعاً باید اجرا شود یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست کار اشرار است ضد انقلاب و دشمنان ایران همیشه از اینگونه تخریب ها و ناامنی ها حمایت کرده‌اند که اکنون نیز به همین کار مشغولند اینگونه مسائل ناامنی را که می تواند بزرگترین مصیبت هر کشور و جامعه بشود تشدید می‌کند هیچ انسان عاقل و علاقه‌مند به کشورش به این کارها دست نمی‌زند مسئولان هر چه می توانند دقت و مراقبت کند تا مشکلات این طرح برای مردم هر چه ممکن است کم شود.

    رهبر انقلاب فرمودند: در تلویزیون دیدم مسئولان گفتند مراقبت می کنند که این افزایش قیمت بنزین به افزایش قیمت دیگر کالاها منجر نشود این مراقبت کاملاً لازم است گرانی برای مردم مشکلات زیادی ایجاد می‌کند همه مسئولان مراقب باشند مسئولان حفظ امنیت هم به وظایف خود عمل کنند مردم که همیشه با هوشیاری و بصیرت اقدام کرده‌اند این بار هم از افرادی که تخریب می کنند فاصله بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط