فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۹۷۶»

حضور گسترده جاماندگان یارانه بنزین در سازمان هدفمندی

عصر خودرو- بسیاری از جاماندگان یارانه بنزین با حضور در سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خواستار ثبت اعتراض و دریافت این یارانه شدند.

حضور گسترده جاماندگان یارانه بنزین در سازمان هدفمندی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ،  بسیاری از جاماندگان یارانه بنزین با حضور در سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خواستار ثبت اعتراض و دریافت این یارانه شدند.

    سومین مرحله یارانه بنزین بامداد امروز برای 20 میلیون نفر و در مجموع طبق گفته مسئولان سازمان برنامه و بودجه برای 60 میلیون نفر واریز شد.

    سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در طبقه همکف خود محلی را پیش‌بینی کرده تا معترضین به یارانه نقدی از وضعیت یارانه نقدی باخبر شوند.

    ازدحام جمعیت در این محل بسیار زیاد است و تردد به سختی صورت می‌گیرد. عده‌ زیادی در صف هستند تا از کارشناسان پشت باجه پاسخی دریافت کنند. کارشنان شماره ملی سرپرست خانوار را در سامانه وارد می‌کند تا وضعیت یارانه‌‌شان مشخص شود. اکثر افرادی که به باجه‌ها مراجعه می‌کردند پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکرده و با اعتراض این محل را ترک می‌کنند.

    یک مراجعه کننده به سازمان هدفمندی به نام حسین موحدیان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه مشمول یارانه نقدی نمی‌شود، عنوان کرد: طی سه مرحله واریز یارانه‌ای بنزین نیز دریافتی از این محل نداشته و برای ثبت اعتراض خود به این سازمان مراجعه کرده است.

    اکثر این افراد در پاسخ به سوال خبرنگار فارس خود را سرپرست خانوار معرفی می‌کنند. در ادامه خانمی که با دختر خود به این محل آمده می‌گوید: چند سال است یارانه دریافت نمی‌کنیم و اکنون نیز یارانه بنزین را برایمان واریز نکرده‌اند به اینجا آمدیم تا اعتراض کنیم.

    *توضیحات کارشناسان و مسئولان سازمان هدفمندی به مردم

    یکی از کارشناسان این سازمان برای توضیح میان جمعیت حاضر شده است و به عده‌ای که دورش جمع شده‌اند می‌گوید: یارانه نقدی خانوار با طرح معیشت که ناشی از افزایش قیمت بنزین است متفاوت بوده و ارتباطی به یکدیگر ندارند. باید از طریق کد دستوری اعتراض خود را ثبت کنید.

    در همین باره یک مقام مسئول سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها به فارس گفت: عده‌ای در گذشته برای یارانه نقدی ثبت‌نام نکرده و یا به هر دلیلی انصراف دادند به همین دلیل فکر می‌کنند از طرح معیشتی بنزین نیز جا مانده‌اند.

    در حال حاضر سازمان هدفمندی برای سرپرستان خانوار جدید ثبت‌نام ندارد. این افراد می‌توانند به کد دستوری ارائه شده از سوی وزارت رفاه برای تعیین تکلیف یارانه بنزین اقدام کنند و علت هجوم مردم به این سازمان بیشتر به خاطر طرح معیشتی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو