فونیکسریمکسبهتام

مسافران تاکسی در پایتخت بیشتر شد

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه افزایش نرخ بنزین سبب کاهش ترافیک شده است،‌ گفت:مسافران تاکسی در پایتخت بیشتر شد.

مسافران تاکسی در پایتخت بیشتر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، علیرضا قنادان درباره تأثیر افزایش نرخ بنزین در تعداد مسافران تاکسی‌های پایتخت،‌گفت: هر چند که از افزایش تعداد مسافران آمار دقیقی نداریم ولی شواهد عینی نشان می‌دهد که تعداد مسافران تاکسی‌ها نسبت به قبل از افزایش نرخ بنزین بیشتر شده است.

    وی افزود: البته شرایط کشور و پایتخت در هفته گذشته طبیعی نبود و بارش برف، آشوب‌های خیابانی و تعطیلی مدارس مانع از این شد که آمار دقیقی در زمینه افزایش تعداد مسافران تاکسی داشته باشیم، ولی آنچه مسلم است این بوده که پس از افزایش نرخ بنزین ترافیک کاهش پیدا کرده و این مسئله افزایش سرعت حرکت تاکسی‌ها در معابر به همراه داشته است.

    مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: هر چند که در حال حاضر قضاوت در مورد آمار دقیق مسافران تاکسی زود است ولی افزایش سرعت حرکت تاکسی‌ها در معابر سبب می‌شود که رانندگان تاکسی بتوانند به ساعات بیشتری را سرویس‌دهی کنند و بین 10 تا 40 درصد سرعت حرکت تاکسی‌ها در معابر و خیابان‌ها بیشتر شده است که این مسأله به نفع رانندگان تاکسی است چرا که سرویس‌دهی آنها را بیشتر می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه افزایش سرعت تاکسی‌ها در معابر سبب می‌شود که بنزین و سوخت تاکسی‌ها در حرکت صرف شود و نه در ترافیک گفت: پایانه‌های تاکسی که در کنار ایستگاه‌های مترو قرار دارند با مسافران بیشتری نسبت به قبل مواجه هستند ولی آمار دقیق در این زمینه هنوز به دست نیامده است.

    وی در مورد اینکه رانندگان تاکسی چقدر تخلف در مورد افزایش خودسرانه نرخ تاکسی داشته‌اند گفت:‌این تخلفات چشمگیر نیست و من از رانندگان تاکسی در این زمینه تشکر می‌کنم رئیس ستاد تنظیم بازار این موضوع را مورد تأکید قرار داده و آنها  نیز از رانندگان تاکسی به دلیل رعایت قانون تشکر کرده‌اند  تنها موارد اندکی از تخلفات بوده که اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو