فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۲۹۸۱»

وزیر دادگستری: تلاش می‌کنیم آثار تورمی افزایش قیمت بنزین را به حداقل برسانیم

عصر خودرو- وزیر دادگستری با تشریح اقدامات نظارتی این وزارتخانه و دستگاه‌های مربوطه پس از افزایش قیمت بنزین گفت: تلاش می‌کنیم آثار تورمی این افزایش قیمت را در حد وسعمان به حداقل برسانیم.

وزیر دادگستری: تلاش می‌کنیم آثار تورمی افزایش قیمت بنزین را به حداقل برسانیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، علیرضا آوایی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی تبعات افزایش قیمت بنزین و تاثیر آن بر کالاهای دیگر اظهار کرد: ما اهتمام ویژه‌ای به گشت‌های مشترک و تصمیم‌گیری برای پرونده‌های ارجاعی به سازمان تعزیرات داشتیم در همین راستا ظرف یک هفته بیش از 28 هزار شکایت و گزارش در سامانه 135 ثبت شده که نسبت به مشابه سال قبل که 4975 پرونده بوده 483 درصد رشد نشان می‌دهد.

    وزیر دادگستری با بیان این‌که «عمده گزارشات ارجاعی به سازمان تعزیرات مربوط به نانوایی، سوپرمارکت، مرغ، تخم‌مرغ و گاز مایع بوده است»، یادآور شد: ظرف یک هفته 1364 اکیپ گشت و 6 هزار مورد بازرسی و هزار پرونده تشکیل شده است همچنین گشت سازمان از 250 تا به 500 تا افزایش پیدا کرده است و روزانه 1500 نفر از همکاران ما در تعزیزات در گشت‌ها حضور میدانی دارند.

    وی با بیان این‌که «میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها 10 روز است»، ادامه داد: از تاریخ 16 آبان‌ماه تا 24 آبان‌ماه 481 اکیپ گشت داشتیم در حالی که از 25 آبان ماه تا 3 آذرماه این تعداد به 2045 اکیپ افزایش پیدا کرده که 345 درصد رشد داشته است. همچنین از 16 تا 24 آبان‌ماه 871 پرونده و از 25 آبان‌ماه تا 3 آذرماه 1821 پرونده تشکیل شده است.

    وزیر دادگستری ادامه داد: ما در تلاشیم آثار تورمی این افزایش قیمت را به حداقل برسانیم هر روز جلسات ستاد تنظیم بازار تشکیل می‌شود و ما هم خدمت دوستان هستیم تا انجام وظیفه کنیم و کمترین نارضایتی پیش بیاید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط