فونیکسریمکسبهتام

پروانه بهره‌برداری تاکسی برای اولین بار در تهران صادر می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: تاکسیرانان به صورت رایگان برای اولین بار در این شهر صاحب پروانه بهره‌برداری خودروی تاکسی می‌شود.

پروانه بهره‌برداری تاکسی برای اولین بار در تهران صادر می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، علیرضا قنادان روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت قانونی و با هدف ایجاد ارزش افزوده برای تاکسی های پایتخت این پروانه بهره برداری صادر می شود.

    وی افزود: زیرساخت های آن آماده شده است و در مرحله اول به صورت پایلوت اجرا می شود.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مهمترین مزایای این طرح را به رسمیت شناختن تفکیکی ارزش خودرو برای مالکان حقیقی و حقوقی خودروهای تاکسی عنوان کرد.

    وی با بیان اینکه تاکسیرانان در تهران دارای کارت هوشمند تاکسیرانی هستند گفت: در این کارت به صورت تجمیعی پروانه بهره برداری خودرو و پروانه تاکسیرانی با مدت زمان مشخص وجود داشت.

    قنادان بیان داشت: در این طرح به زودی صدور پروانه های بهره برداری به صورت جدا از پروانه های تاکسیرانی انجام می شود و به نام مالک خودروی تاکسی صادر می شود.

    وی ادامه داد: سند بهره برداری از پروانه تاکسیرانی و مشابه سند مالکیت خودرو است و امکان جابه جایی به سایر مالکیت ها نیز داده می شود.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران  تاکید کرد: کسانی هم که دارای پروانه تاکسیرانی باشند به شرط این که مالک خودرو اجازه نامه دهد می توانند پروانه بهره برداری دریافت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط