فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۲۹۹۱»

افزایش قیمت بنزین نیازمند برآورد امنیتی بسیار قوی بود

عصر خودرو- نماینده مردم تبریز گفت: دوستانی که زمان محقق شدن آشوب‌ها در کشور را پیش بینی کرده بودند به ما اعلام کرده‌اند که تعدادی از نیروهای بیگانه برای سامان دادن به آشوب‌ها در ایران در حال آموزش هستند، پس با این پیش بینی‌ها افزایش قیمت بنزین نیازمند یک برآورد امنیتی بسیار قوی بود.

افزایش قیمت بنزین نیازمند برآورد امنیتی بسیار قوی بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، احمد علیرضا بیگی   به حواشی ایجاد شده پس از گرانی بنزین در کشور اشاره کرد و گفت: حوادث بعد از اجرای افزایش قیمت بنزین صدمات زیادی را به اموال عمومی و خصوصی وارد کرد و همچنین تلفات زیادی را هم بوجود آورد.

    وی در ادامه افزود: بنابراین وقتی که این طرح می‌خواست اجرایی شود؛ لزوما بایستی پیوست‌های امنیتی داشته باشد و با توجه به هشدارهای که از سوی کشورهای دوست و همسایه از قبیل لبنان، ترکیه و عراق به ما داده شده بود این پیوست امنیتی الزامی بود.

    عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: دوستانی که زمان محقق شدن آشوب‌ها در کشور را پپیش بینی کرده بودند به ما اعلام کرده‌اند که تعدادی از نیروهای بیگانه برای سامان دادن به آشوب‌ها در حال آموزش هستند، پس با این پیش بینی‌ها افزایش قیمت بنزین نیازمند یک برآورد امنیتی بسیار قوی بود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: بروز آسیب‌هایی از این دست و خسارت‌هایی که بوجود آمده حکایت از این دارد که برآورد امنیتی مناسبی وجود نداشته است و در نتیجه منجر به ایجاد خرابی‌های فراوانی در کشور شده است.

    نماینده مردم تبریز به عدم دقت دولت در مسئله گرانی بنزین اشاره تاکید کرد: بایستی در صلاحیت تهیه کنندگان این پیوست امنیتی تردید کرد و اتفاقا یک علامت سوال جدی هم متوجه آنها است؛ ضمن اینکه اگر یک طرحی با این پیش زمینه و مقدمه فاقد پیوست امنیتی باشد، اساسا مسیر سوال را عوض می‌کند و در واقع می‌شود اتهامی متوجه دولت شد و گفته شود دولت عامدانه درصدد ایجاد آشوب در کشور بوده که این هم با فلسفه وجودی دولت هم خوانی ندارد.

    وی در ادامه افزود: بر همین اساس کمیسیون مشترکی مرکب از وزرای اطلاعات، کشور، سپاه و نیروی انتظامی در نشست مشترک کمیسیون "امنیت ملی و شوراها" که موضوع امنیت داخلی را عهده دار است تشکیل خواهد شد که سوالات اعضای کمیسیون در این جلسه مطرح می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط