فونیکسریمکسبهتام

ورود سامانه بارشی از اواسط هفته آینده

تداوم آلایندگی‌ها تا روز یکشنبه

عصر خودرو- مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه تداوم آلایندگی‌ها تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت، گفت: از روز دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور خواهد شد.

تداوم آلایندگی‌ها تا روز یکشنبه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: از شدت بخشی از آلایندگی‌ها در شهرهای صنعتی طی امروز و روز گذشته به دلیل تردد کمتر در سطح شهرها کاسته شده است.

    وی با بیان اینکه از امروز تا روز یکشنبه کماکان پایداری هوا ادامه ‌دارد، تصریح کرد: در حال حاضر هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است اما چنانچه تردد شهری افزایش پیدا کند در روز یکشنبه احتمال دارد شرایط هوا برای همه گروه‌ها در شهر تهران ناسالم باشد.

    مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از ظهر روز دوشنبه یک سامانه بارشی وارد کشور خواهد شد و عمدتا شاهد بارش‌ باران و برف و کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غربی، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی خواهیم بود.

    وی ادامه داد: انتظار داریم از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی از شدت آلاینده‌ها کاسته شود.

    ضیاییان با بیان اینکه دمای هوای تهران هم اکنون 11 درجه سانتیگراد است، تصریح کرد: انتظار داریم با ورود سامانه بارشی شاهد بارش‌‌هایی در تهران نیز باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط