فونیکسریمکسبهتام

شهروندان به مراکز غیرمجاز گازسوز کردن خودرو مراجعه نکنند

عصر خودرو- دبیر و نماینده اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین با بیان اینکه پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین مراجعه به مراکز گازسوز کردن خودرو افزایش قابل توجهی پیدا کرده است گفت: شهروندانی که قصد گازسوز کردن خودرو خود را دارند از مراجعه به مراکز غیرمجاز خودداری کنند.

شهروندان به مراکز غیرمجاز گازسوز کردن خودرو مراجعه نکنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  محمدعلی ملک‌قاسمی  افزود: با توجه به مصوبه دولت به خودروهایی که کارت سلامت نداشته باشند، سوخت گاز تحویل داده نمی شود و مراکز غیر مجاز، صلاحیت صدور مجوز کارت سلامت را ندارند.

    وی تصریح کرد: همچنین خودروهایی که در مراکز غیرمجاز گازسوز می شوند با خطراتی مانند نشتی و امکان آتش سوزی به دلیل استفاده از قطعات غیراستاندارد، مواجه هستند که در صورت حادثه علاوه بر به خطر انداختن جان خود به افراد و تاسیسات نیز صدمه می زنند.

    دبیر و نماینده اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین تاکید کرد: گازسوز کردن خودرو با گاز ال پی جی به دلیل مایع بودن این سوخت و ریسک بالای آن ممنوع است و افراد از استفاده از گاز مایع برای خودرو خودداری کنند.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر هفت مرکز مجاز گازسوز کردن خودرو در شهر کرمان وجود دارد افزود: شهرهای شهربابک، بم، بافت و جیرفت نیز دارای مرکز گازسوز کردن خودرو هستند که شهروندان می توانند به این مراکز مراجعه کنند و بازرسان شرکت بر مراحل انجام کار نظارت کامل دارند.

    ملک قاسمی گفت: افرادی که قصد گازسوز کردن خودرو خود را دارند به سایت www.irngv.ir برای ثبت نام مراجعه کنند که برای مراجعه از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی می شود.

    وی بیان کرد: قیمت گازسوز کردن خودروها به دلیل کمبود قطعات افزایش داشته و به حدود سه میلیون تومان رسیده که با ثبت نام در سایت به حدود 2 میلیون 700 هزار تومان می رسد.

    دبیر و نماینده اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین ادامه داد: تولیدکنندگان داخلی قول داده اند تا نیاز بازار را در آینده به تدریج تامین کنند تا گاز سوز کردن خودرو های شهروندان سریعتر انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو