فونیکسریمکسبهتام

شرایط خوب قطعات یدکی محصولات شرکت مدیران خودرو

عصر خودرو-شرکت مدیران خودرو در حال حاضر فعالترین شرکت خودروسازی در بخش خصوصی می باشد ، جدا از بحث عرضه محصولات خود به صورت مناسب و به موقع در بحث تامیین قطعات یدکی نیز تمهیدات ویژه ایی را اندیشیده است.

شرایط خوب قطعات یدکی محصولات شرکت مدیران خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، با توجه به شرایط سخت فعلی یکی از دغدغه های خریداران هر محصول وجود قطعات یدکی آنها  در بازار میباشد ، مشکلی که برای بسیاری از خودروهای وارداتی و برخی مونتاژی هایی که تولید آنها متوقف شده است پیش آمده ، اما  شرکت مدیران خودرو در حال حاضر فعالترین شرکت خودروسازی در بخش خصوصی می باشد ، جدا از بحث عرضه محصولات خود به صورت مناسب و به موقع در بحث تامیین قطعات یدکی نیز تمهیدات ویژه ایی را اندیشیده است  . بنا به گفته واحد روابط عمومی این شرکت  اقدامات لازم به شرح زیر صورت پذیرفته است.
    افزایش سطح موجودی انبار قطعات یدکی:
    شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو بمنظور مواجهه با مشکلات کمبود قطعات ناشی از تحریم های احتمالی  سیستم بانکی و حمل ونقل با همکاری شرکت چری اقدام به تامین قطعات مورد نیاز شبکه نمایندگان و مشتریان خود با در نظر گرفتن ذخیره احتیاطی 9 ماهه نموده است. در حال حاضر سطح موجودی انبارهای قطعات یدکی این شرکت در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته به 2 برابر رسیده که علیرغم خواب سرمایه و هزینه های سرشار ، حمایت مدیریت ارشد این سازمان را بمنظور کسب رضایت مشتریان بدنبال داشته است  .
    توسعه شبکه فروشگاهی قطعات یدکی :
    با توجه به افزایش نرخ تامین قطعات در بخش خدمات ، بمنظور سهولت دسترسی  مشتریان به قطعات اورجینال ، افزایش سهم بازار ، جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه قطعات در بازار و سوء استفاده سودجویان ،این شرکت اقدام به توسعه شبکه فروشگاهی خود نموده است. در حال حاضر 30 فروشگاه در سطح کشورفعال بوده که این تعداد تا پایان سال جاری ، به 40 عدد افزایش خواهد یافت. این تعداد ،2 برابر تعداد فروشگاههای این شرکت در سال 1397 میباشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو