فونیکسریمکسبهتام

جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی رانندگان وسایل باری اعلام شد

عصر خودرو- مدیرعامل بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی رانندگان وسایل باری را تشریح کرد.

جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی رانندگان وسایل باری اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، مهدی ریاحی‌فر در نشست خبری مشترک با کانونهای انجمن‌های صنفی شرکتها و رانندگان و سازمان دهداری کل کشور که به مناسبت روز ملی حمل و نقل برگزار شد، با بیان اینکه قرارداد فعلی میان شرکتهای حمل و نقل و کارگزاری تخصصی بیمه سلامت برگزار شد که تعهدات در بخش بستری عمومی هفت میلیون و بستری تخصصی 14 میلیون تومان است گفت: پاراکلینیک اول 500 هزار و پاراکلینیک دوم 400 هزار تومان است.

    وی افزود: نسبت به قرارداد سال گذشته تعهدات زایمان تا سقف 3 میلیون و لیزیک برای هر دو چشم تا سقف یک میلیون تومان افزایش یافته و مازاد سهم بیمه‌گر پایه است. همچنین آمبولانس شهری و برون‌شهری به ترتیب 100 و 130 هزار تومان است.

    ریاحی فر با بیان اینکه رقم حق بیمه بر اساس بارنامه است گفت: سرانه درمان هر نفر 12 هزار و 800 تومان و همچنین 27 هزار و 250 تومان نیزدر بخش تعهدات بیمه عمر و حادثه است. تا 15 دی ماه زمان برای افزوده شدن فرزندان و افراد جدید به لیست قرارداد باز است.

    به گزارش ایسنا، غلامحسین دغاغله، مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری با بیان اینکه جابجایی بیش از 90 درصد بار از طریق جاده اتفاق می‌افتد گفت: در یکی دوسال گذشته یکی از بخش‌هایی که مورد هدف تحریمهای ظالمانه قرار گرفته بخش حمل و نقل جادهای است.

    وی افزود: در یکی دوسال اخیر برای تامین قطعات، لاستیک و... دچار تنگناها و فشارهایی شدیم اما با همتی که به کار گرفته شد توانستیم از این مراحل هم عبور کنیم. سال گذشته و امسال رانندگان با کمترین امکانات تلاش کردند و در هشت ماه اول امسال 13 میلیون تن کالای اساسی از بنادر کشور حمل کردیم که 30 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می دهد. در این مدت 2.5 میلیون تن کالای کشاورزی و تره بار نیز حمل شد و به بازار مصرف رسید.

    وی به هدف گذاری برای افزایش رفاه و دغدغه رانندگان اشاره کرد و گفت: جامعه هدف ما از قشر زحمتکش و متوسط جامعه است و هدف ما تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تکمیلی آنها بود. این امر به کانون شرکتهای حمل و نقل کشوری و کامیون‌داران سپرده شد. از سال گذشته چندین جلسه ترتیب داده شد و کلید بیمه تکمیلی از نیمه مرداد 97 زده شد و قرارداد اولیه منعقد شد.

    وی ادامه داد: در اوایل مشکلات اجرایی وجود داشت که به تدریج رفع شد و خدمات مطلوبی به رانندگان و همسرانشان ارائه شد. امسال قرارداد بیمه تکمیلی با آتیه سازان حافظ تمدید شد. تعداد افراد تحت پوشش تغییر کرده و علاوه بر راننده و همسر، دو فرزند خانوار نیز تحت پوشش قرار می گیرند. سقف و میزان تعهدات در برخی موارد و مراکز طرف قرارداد نیز افزایش یافته است.

    به گزارش ایسنا، رضا رستمی، نایب رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای کشور با اشاره به افزایش خدمات رفاهی جامعه تحت پوشش گفت: سال گذشته 708 هزار و 651 نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان و عمر قرار گرفتند.

    وی افزود: امسال نیز این قرارداد تمدید و علاوه بر راننده و همسر، دو فرزند آنها نیز تحت پوشش قرار می گیرند و اگر خانواده فرزند معلولی داشته باشند نیز تحت پوشش قرار می گیرند. پیش بینی ما این است که امسال یک میلیون و 800 هزار نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی عمر و درمان قرار بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو