فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو:

تامین قطعات محصولات مدیران خودرو در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد

عصر خودرو -شرکت مدیران خودرو از آغاز فعالیت تا کنون ۴۰۰ هزار خودرو به بازار عرضه کرده است و ۱۶۱ نماینده خدمات پس از فروش در ۳۱ استان ارائه خدمات به این محصولات را بر عهده دارند.

تامین قطعات محصولات مدیران خودرو در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مدیران خودرو 113 خودرو امداد را در جاده های سراسر کشور مستقر کرده است و به تازگی برای گسترش سطح ارائه خدمات اپلیکیشن اختصاصی موبایل را برای مشتریان محصولات چری و ام وی ام آماده کرده تا قدم بزرگی در شیوه ارائه خدمات بردارد. این شرکت همواره آموزش نیروها را در اولویت قرار می دهد و به همین منظور ده ها مرکز آموزش فنی و حرفه ای در سراسر کشور وظیفه به روز نگاه داشتن نیروهای مدیران خودرو در بحث خدمات پس از فروش را به عهده دارند و هر سال با برگزاری آزمون المپیاد عمومی، برگزیدگان این آزمون برای آزمون بزرگ چری به چین فرستاده می شوند. سرمایه گذاری عظیم در بحث تامین قطعات موضوع دیگری است که مدیران خودرو طی ماه های اخیر به صورت جدی مد نظر قرار داده است تا سطح تامین قطعات به بهترین حالت طی سال های گذشته برسد.
روز گذشته مدیران ارشد خدمات پس از فروش مدیران خودرو ضمن دیدار با خبرنگاران، خبرهای خوب و امیدوارکننده ای در زمینه تامین قطعات و برنامه های حال حاضر این شرکت ارائه کردند. محمد حسن گرمان، مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو در آغاز این کنفرانس خبری گفت: شرکت مدیران خودرو در ابتدای مسیر فعالیت، نگاهی فروش‌محور داشت اما اکنون با رسیدن شمار محصولات مدیران خودرو به 400هزار دستگاه در خیابان، این نگاه روی ارائه خدمات متمرکز شده است. گرمان افزود: هم اکنون اولویت نخست ما رضایت مشتریان است. مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو ضمن ارائه خبر تامین حجم زیادی از قطعات محصولات مدیران خودرو طی ماه های گذشته گفت : هم اکنون از نظر تامین قطعات مورد نیاز در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم و با اطمینان می گوییم که هیچ مشکلی در تامین قطعه هیچ خودرویی نداریم. گرمان افزود: طی 3 ماه گذشته آمار قابل توجهی از قطعات را وارد انبارهای مدیران خودرو کرده ایم و مشکلات نقل و انتقال پول که داشتیم را پشت سر گذاشته ایم.
گرمان در پاسخ به سوالی در زمینه قیمت گذاری قطعات اصل ام‌وی‌ام و چری گفت: در حال حاضر امکان ندارد قطعات اصل چری و ام وی ام با قیمتی بهتر از شرکت مدیران خودرو در بازار یافت شود و قطعات غیراصل قیمتی کمتر از قطعات رسمی مدیران خودرو دارند که این موضوع بیشتر به بحث کیفیت کمتر این قطعات مربوط می شود.وی همچنین در زمینه قیمت گذاری قطعات در شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت : ما تلاش زیادی کرده ایم تا قیمت قطعات را ثابت نگاه داریم و با وجود نوسانات ارز هر چند امکان افزایش قیمت را داشتیم اما برای رضایت مشتریان همزمان با نوسانات نرخ ارز، قیمت قطعات را افزایش ندادیم.
امدادرسانی جاده ای در سراسر کشور، موضوع دیگری بود که مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو در این زمینه از میانگین زمان 43 دقیقه ای برای امدادرسانی خبر داد و گفت: می دانیم این عدد در شرایط فعلی ایده آل نیست اما برای کاهش این زمان در تلاش هستیم.
شرکت مدیران خودرو طی سال های گذشته برخی نمایندگان را به عنوان پایلوت یا برگزیده برای ارائه خدمات به برخی محصولات در نظر می گرفت که به گفته گرمان این موضوع برای خودروهای قدیمی مدیران خودرو دیگر اجرا نمی شود. وی در این زمینه گفت: مدیران خودرو برای ارائه خدمات به محصولات جدید، برخی نمایندگان را که مجهز به ابزار مخصوص و دانش لازم هستند برگزیده و پایلوت می کند تا خدمات به این خودروها را برعهده داشته باشند اما در زمینه خودروهای قدیمی، دیگر تنها یک نمایندگی خاص ارائه خدمات را بر عهده ندارد.
مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو وضعیت کنونی آمار توقف خودروها در نمایندگی های مدیران خودرو را کمتر از 2 روز عنوان کرد و افزود : هم اکنون 95 درصد خودروهای مراجعه کننده طی مدت زمان کمتر از 2 روز ترخیص می شوند و تنها 5 درصد آمار خواب بلندمدت دارند که زمان حضور این خودروها در نمایندگی ها کمتر از 5روز است.
گرمان ضمن اشاره به شبکه گسترده خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور گفت: هم اکنون برنامه ای برای گسترش شبکه خدمات پس از فروش نداریم اما برنامه جایگزینی برخی نمایندگی‌ها برای حفظ کیفیت ارائه خدمات وجود دارد. وی افزود : فروشگاه های قطعات مدیران خودرو، یکی از اصلی ترین برنامه‌های گسترش فعالیت‌های ما است که برنامه افزایش دو برابری تعداد آن ها تا پایان سال جاری را داریم و در این زمینه آماده اخذ نماینده از سراسر کشور هستیم.

مدیر عامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو همچنین در پایان از تدوین برنامه ای برای تمدید گارانتی محصولات مدیران خودرو خبر داد و گفت : این برنامه در حال نهایی شدن است و به زودی نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط