فونیکسریمکسبهتام

سهمیه سوخت ناوگان وانت‌بار براساس پیمایش تخصیص داده می‌شود

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ​تخصیص سهمیه سوخت ناوگان وانت بار از بهمن ماه سال جاری براساس پیمایش ثبت شده در بارنامه خواهد بود.

سهمیه سوخت ناوگان وانت‌بار براساس پیمایش تخصیص داده می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، فریبرز کرمی  افزود: برهمین اساس به همه رانندگان و مالکان وانت بارهای بین شهری توصیه می‌شود هرچه سریعتر به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

    وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه مقرر شده است تخصیص سهمیه سوخت به وانت بارها براساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل صورت پذیرد از این رو همه رانندگان و مالکان وانت بار برای فعالیت در جاده‌های برون شهری باید اسناد حمل وانت بار (کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت بار، بارنامه و ....) به همراه داشته باشند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

    وی با بیان این که براساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل و نقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل و نقل برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل ( بارنامه) است، گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور ساماندهی و ایجاد انتظام در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور، ابلاغ دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری را با تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار قرار داده است.

    کرمی اضافه کرد: رانندگانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت اقدام نکرده‌اند باید به مراکز ثبت نام کارت هوشمند در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

    اکنون همه زیرساخت‌های لازم برای فعالیت رانندگان و ناوگان از طرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فراهم شده است تا در ماه‌های آتی از بابت فعالیت حمل و نقلی و اختصاص سوخت ناوگان خود دچار مشکل نشوند.

    243 دستگاه اتوبوس، هزار و 365 مینی بوس و یک هزار و 208 دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می‌دهند.

    27 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.

    همچنین بیش از سه هزار و 561 هزار راننده برون شهری در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

    استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

    بیش از 2 میلیون نفر در 32 شهر و 2 هزار و 595 روستای استان کرمانشاه سکونت دارند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو