فونیکسریمکسبهتام

هنگام افزایش آلاینده‌های هوا

طرح زوج و فرد تردد خودروها در اصفهان از در منازل اجرا می‌شود

عصر خودرو- معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: طرح زوج و فرد تردد خودروها در شرایط اضطراری و افزایش آلاینده‌ها درکلان‌شهر اصفهان از در منازل اجرا خواهد شد.

طرح زوج و فرد تردد خودروها در اصفهان از در منازل اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، حجت اله غلامی روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان اصفهان با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته در زمان افزایش آلایندگی‌ها،گفت: یکی از مصوبات شورای ترافیک استان توسعه سامانه‌های کنترلی و دوربین‌های ترافیکی شهری است.
    وی اظهار کرد: در همین راستا با توجه به اینکه در صورت افزایش آلایندگی‌ها طرح زوج و فرد از رینگ سوم و در منازل اجرا می شود، نیازمند ثبت جرائم و تخلفات در رینگ دوم و سوم شهری هستیم.
    معاون امور عمرانی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: امروز مصوب شد شهرداری اصفهان نسبت به افزایش سامانه‌های کنترلی در ورودی‌های رینگ سوم و همچنین مطالعات تکمیلی برای افزایش دوربین‌های رینگ دوم اقدام لازم انجام دهد.
    غلامی ادامه داد: پیش بینی می‌شود اجرای این طرح 210 میلیارد ریال هزینه در بر داشته‌ باشد که فاز اول آن با 105 میلیارد ریال از طریق شهرداری و با همکاری ستاد مدیریت بحران استان و از محل ردیف بودجه کاهش آلایندگی کلان شهرها تامین شود.
    وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود این طرح تا اول مهر سال آینده تکمیل شود، گفت: همچنین در این جلسه به پلیس راهور اجازه داده شد نسبت به اجرای طرح زوج و فرود در زمان اضطراری اقدام لازم انجام دهد.
    معاون امور عمرانی استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه کلیات طرح اصلاح تقاطع بویین - میاندشت، به منظور ارتقای امنیت و کیفیت حمل و نقل مصوب شد و قرار شد جزئیات آن در کمیته ایمنی حمل و نقل بررسی شود.
    شورای ترافیک استان اصفهان روز پنجشنبه با 2 دستور کار اصلاح تقاطع بویین - میاندشت و اجرای طرح زوج و فرد در زمان افزایش آلودگی هوا در استانداری  اصفهان تشکیل جلسه داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو