فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک مطرح کرد:

لاستیک سنگین در بازار اشباع شده است

عصر خودرو- سعادتی‌نژاد گفت: هم اکنون لاستیک سنیگن در بازار اشباع شده است و مشکلی برای توزیع آن وجود ندارد.

لاستیک سنگین در بازار اشباع شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، داود سعادتی‌نژاد، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک درباره وضعیت لاستیک‌های سنگین و باری در بازار اظهار کرد: هم اکنون لاستیک سنیگن در بازار اشباع شده است و مشکلی برای توزیع آن وجود ندارد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک با اشاره به اینکه در تولید تایر باری مشکلی نداریم، تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی در زمینه لاستیک‌های درون شهری وجود ندارد.

    سعادتی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه امسال افزایش قیمتی در بازار لاستیک وجود ندارد، گفت: بعید به نظر می‌رسد که افزایش قیمت در بازار وجود داشته باشد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک در پاسخ به این پرسش که آیا تحریم‌ها توانسته است تأثیری بر این صنف داشته باشد، اظهار کرد: تحریم‌ها تأثیری بر این صنف نداشته و تنها جو روانی را در بازار این صنف ایجاد کرده است.

    سعادتی‌نژاد با بیان اینکه 1200 واحد صنفی لاستیک در تهران مشغول به فعالیت هستند، گفت: هر زمان که عرضه در بازار کم  و تقاضا بیشتر شود، به طور قطع افزایش قیمت را می‌توان در بازار شاهد بود.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک در پایان بیان کرد: باتوجه به شعار رونق تولید، صنعت لاستیک هم همانند سایر اصناف در جهت تحقق این شعار، برنامه‌های بلندمدتی را در دستور کار خود تا پایان سال قرار داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط