فونیکسریمکسبهتام

ام وی ام ایکس ۵۵ ؛

از یک کانسپت جنجالی تا یک محصول جذاب

عصر خودرو- از سالها پیش تولید کنندگان چینی با بهره از تجارت و همکاری برترین های دنیا توانستند خودروهای مفهومی را معرفی نمایند

از یک کانسپت جنجالی تا یک محصول جذاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  ،چینی ها  از 6 الی 7 سال پیش ( نزدیک به یک دهه قبل )  صنعت خودروسازی خود را وارد مرحله جدیدی کردند و آن طراحی زیبا و کیفیت معقول بود ، حال نیز به سمت طراحی های جنجالی و مهندسی روز میروند تا خود را وارد مرحله نمایی نمایند.

    از سالها پیش تولید کنندگان چینی با بهره از تجارت و همکاری برترین های دنیا  توانستند خودروهای مفهومی را معرفی نمایند که امروز با تولید آن قدرت و پیشرفت آنرا نشان دهند ، در سال 2014 شرکت خودروسازی چری که به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو از کشور چین شناخته میشود.

    در نمایشگاه پکن خودروی مفهومی بتا را معرفی نمود ، که طراحی خاص آن بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت ، طراحی خاص و تهاجمی و اسپورتی این خودرو حرف های بسیاری را برای گفتن داشت ، با این حال  شرکت سازنده با گذاشتن وقت و زمان بسیار و انجام تست و آزمایشهای گوناگون در نهایت در سال 2017 ، نمایشگاه پکن این خودرو  رونمایی گردید و ام وی ام ایکس 55 با چهره خاص خود رونمایی شد تا بدل به یکی از کراس اوورهای موفق هم در بازار داخلی و صادراتی چین بدل گردد .

      اخیرا پس از مدتها انتظار  ، بالاخره ایکس 55 وارد بازار کشورمان شد تا با طراحی اسپورت و استایل خاص خود توجه بسیاری را به سمت خود جذب نماید ،  ساعت کنترلی هوشمند این خودرو برای تنظیمات لازم نشان دهنده تکنولوژی به روز این خودرو است تا در کنار موتور پر قدرت دوربو و گیربکس دوکلاچه ، ایربگ های جانبی ، دوربین 360 ، ترمز پارک برقی و اتوهلد ...... یک خودروی کامل و زیبا باشد ، ایده زیبایی که با تبدیل به واقعیت خودرویی  خاص و دوست داشتنی را پدید آورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط