فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۳۱۴۶»

رانندگان وانت‌بارها برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه سهمیه سوخت وانت‌بارهای بین شهری براساس عملکرد و پیمایش اختصاص می‌یابد، رانندگان و مالکان وانت بارهای بین شهری استان نسبت به ثبت‌نام برای دریافت کارت هوشمند سوخت اقدام کنند.

رانندگان وانت‌بارها برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، حمید رضا علم  افزود: برای کسانی که امکان حضور درمراکز ثبت نام فراهم نیست می‌توانند با مراجعه به پایگاه WWW.SMARTCARD.RMTO.IR  با آگاهی از شرایط اعلام شده ثبت نام کنند.

    وی ادامه داد: رانندگان با داشتن حداقل 23 سال سن، دارای گواهینامه رانندگی مجاز و مدرک تحصیلی پایان ابتدایی و یا نهضت سوادآموزی می‌توانند کارت هوشمند رانندگان و ناوگان وانت بار دریافت دارند.

    علم افزود: همچنین رانندگان لازم است تصویر شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت یا معافیت دائم را ارایه کنند و موقع مراجعه برای ثبت نام  نیز 2 قطعه عکس 4*3، برگ سلامت جسمی و روحی و گواهی عدم اعتیاد و سوء پیشینه را تحویل دهند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: برای صدور کارت هوشمند برای ناوگان سن وانت بار حداکثر 40سال است و ارائه کارت وسیله نقلیه، گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، بیمه نامه شخص ثالث و اعلام شماره شبای معتبر مالک خودرو ضروری است.

    وی افزود : با توجه به تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش در آینده نزدیک، رانندگان و مالکان وانت بارهای بین شهری در کوتاه ترین زمان برای ثبت نام اقدام تا در ماه‌های آینده برای تردد و دریافت سهمیه سوخت دچار مشکل نشوند.

    نظر شما

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط