فونیکسریمکسبهتام

سوخت‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان طبق روال عادی است

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار درباره وضع سوخت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان گفت: وضع ذخایر سوخت و مجاری عرضه در منطقه چابهار مطلوب و خدمات سوخت‌رسانی به مردم نیز در حال انجام است.

سوخت‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان طبق روال عادی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تسنیم، سیدباقر نورالدینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار با تاکید بر آسیب‌ ندیدن تاسیسات و جایگاه‌های عرضه سوخت در جریان سیلاب‌های روزهای گذشته در جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اعلام هشدارها درباره شدت بارندگی‌ها، از پیش ذخیره‌سازی مناسب سوخت در فروشندگی‌های شهرها و روستاهای دوردست انجام شده بود، اما یک کالابرگ نفت سفید نیز پس از وقوع سیل به منظور توزیع نفت سفید در قسمت‌هایی که در محاصره سیلاب هستند، اعلام شده است.

    وی با اشاره به این که چند شهرستان منطقه فنوج و نیز مناطق حوزه دشتیاری هم‌اکنون در محاصره سیلاب قرار داشته و بسترهای مخابراتی و زمینی نیز قطع شده است، ‌گفت: در نخستین ساعات بحران، گروهی از کارکنان سامانه هوشمند سوخت و نیروهای مهندسی منطقه به مناطق سیل‌زده این شهرستان اعزام شده‌اند و نفت سفید نیز از طریق قایق به این مناطق ارسال شده است.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار همچنین از تامین سوخت موردنیاز خودروها، قایق‌ها و کامیون‌های امدادی از طریق کارت آزاد جایگاه‌داران در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز سوخت هوایی موردنیاز بالگردهای امدادی نیز تامین شود.

    نورالدینی ضمن تاکید بر ذخیره‌سازی مناسب فرآورده در منطقه چابهار افزود: خوشبختانه هم‌اکنون هیچ کمبودی در زمینه سوخت در منطقه وجود ندارد و وضع ذخایر در انبارها و جایگاه‌های عرضه سوخت مطلوب است.

    وی همچنین درباره تامین گاز مایع موردنیاز در منطقه چابهار گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در منطقه این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز سهمیه گاز مایع منطقه را افزایش دهیم و شرکت‌های موزع نیز موظفند با همه توان این سهمیه‌ها را جذب و توزیع کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو