فونیکسریمکسبهتام

شوروم جدید برند ایران روور در بلوار اندرزگو افتتاح شد

تجهیز و سفارسی سازی خودروها با برند ریزاروور

عصر خودرو- روز گذشته در شب تولد ۶۰ سالگی برند ایران روور، شعبه جدید این برند با حضور محمدرضا گلزار و معرفی برند REZZAR ROVER افتتاح شد.

تجهیز و سفارسی سازی خودروها با برند ریزاروور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در روز جمعه 4 بهمن در میان خیل عظیم طرفداران، برند ایران‌روور شوروم و نمایندگی جدید خود را در بلوار اندرزگو تهران افتتاح کرد. این برنامه در شب تولد 60 سالگی برند IRAN ROVER برگزار شد. برندی که با سابقه بیش از سه دهه فعالیت در خصوص تجهیز و سفارسی‌سازی خودروها در ایران فعالیت می‌کند. برند «ریزار روور» که در حقیقت برند اختصاصی محمدرضا گلزار است و از مدت ها قبل زمزمه های آن از طریق سلبریتی پرطرفدار ایران یعنی رضا گلزار اطلاع رسانی شده بود طی این مراسم برای نخستین بار در بلوار صبا تهران صاحب خانه شد. در این مراسم هنرمندانی از سریال‌های دل و مانکن، ورزشکاران و قهرمانان موتورسواری بانوان و اعضا تیم‌های آفرود کشور و اصحاب رسانه‌های تخصصی خودرویی حضور داشتند. خودرو اختصاصی گلزار نیز که یک ون هیوندای تجهیز شده است و برای کنسرت‌های شهرستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد در مقابل در شوروم به نمایش گذاشته شده بود که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کرد.
    برند ایران‌روور به‌صورت اختصاصی در چهار حوزه تجهیز خودروهای عملیاتی و تشریفاتی، رستوران‌های سیار، وانت‌ها و خودروهای کراسس‌اوور و به‌صورت تخصصی برای آفرود فعالیت می‌کند، همچنین خدمات ویژه پوشش بدنه از جمله کاور و سرامیک و همچنین فیس‌لیفت نیز در برنامه های این برند قرار دارد.
    آمبولانس تجهیز شده، خودرو فوتون مخصوص فرودگاه و ون تشریفاتی محمدرضا گلزار از جمله نمونه کارهایی بودند که  در برنامه شب گذشته در این شوروم جدید به نمایش در آمده بودند. خودرو ویژه حمل پول، کمپرها، خودروهای امدادرسان و خودروهای ویژه آفرود از جمله دیگر زمینه‌های تخصصی فعالیت‌های این برند است. همچنین تقویت و تیون موتور و انجام خدمات تزئینی نیز در فهرست فعالیت‌های این شرکت قرار دارد.
    همکاری با برندهای نام آشنایی همچون MBS و  Euroclass به‌منظور تامین قطعات اصلی و با کیفیت باعث شده تا ایران روور در ارائه خدمات این حوزه در جایگاه بالایی قرار بگیرد. از جمله سوابق این برند در حوزه تیونینگ می‌توان به فیس لیفت مرسدس بنزهای G-Class و تویوتا لندکروزر اشاره کرد که در نوع خود منحصر به فرد است.
    نمایندگی جدید این برند از امروز در خیابان صبا-بلوار اندرزگو تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان این حوزه خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو